Attityd Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nyter kjellerkald villa... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Nyter iskald grønn Farris. Mye bedre! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nyter iskald grønn Farris. Mye bedre! den er steike god Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Melder meg på om det ikke er for seint. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Melder meg på om det ikke er for seint. Aldri forsent Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nyter iskald grønn Farris. Mye bedre! den er steike god Jepp. Derfor kjøper jeg en kasse i mnd. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er ikke springvannet ditt noe godt? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Joda. Jeg er bare ekstremt glad i grønn Farris. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nope, trur ikkje eg gidder. Jul er jo midt i uken! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 jeg tror heller jul går under "ferie" selv om jeg har kutta ut så kommer jeg nok til å drikke litt brus i jula. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Deilig å kunne drikke cola i helgen ^^ Jeg kjøpte faktisk julebrus på jobben på fredag, men sparte den til fredag kveld Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Joda. Jeg er bare ekstremt glad i grønn Farris. Enig med deg LueDotten Grønn Farris og Gul Bonaqua er digg . Funker som erstatning for sukkerbrusen. Jeg må ha kullsyren i det minste Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Selvfølgelig må jeg ikke Men får være grenser på hvor mye jeg skal skrenke inn på . Når jeg kutter sukker i ukedagene , vil jeg hvertfall ha vann med kullsyre Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er ikke selve kullsyren ganske skadelig den også? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Edit: Spurte etter det samme som Ståle. Endret 1. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Iskald Cola på boks. Herlicht! Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 -1 I beg to differ! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Før så syntes jeg nesten at taco MÅTTE ha brus ved siden av. Men fy fader så godt det er med vann ved siden av. Magen eser ikke såpass ut hellre så det går an å spise meg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Før så syntes jeg nesten at taco MÅTTE ha brus ved siden av. Men fy fader så godt det er med vann ved siden av. Magen eser ikke såpass ut hellre så det går an å spise meg Syns du smaker godt jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå