Kranjcar Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg klarer lett å holde meg unna usunne ting, og gidder ikke å spise bittelitt hver dag. Da spiser jeg heller ganske mye 2-3 dager i måneden. Virker tåpelig med slike all-out fråtserier, men whatever rocks your boat. Hvorfor det? Er jo bedre å ha 2-3 dager i måneden der man kan spise en potetgullpose og en sjokolade på en kveld, istedenfor å spise et par biter hver dag? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 faen , det er lørdag og tilbud på smågodt. Jeg slo til, kjøpte også en Med sørlandschips havsaltet. Og pistasjenøtter, men slikt godtar jeg/vi kun i helgene (?) Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Det blir i kveld pizza med meg og to andre søsken. Det blir, hvis jeg ikke så feil, kun én flaske på deling, noe som betyr at det ikke blir mye drikke på hver fra den flaska. MEN vi har da alltids vann! Det er vel kurant for en dag i uken? Endret 31. oktober 2009 av macdour Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 faen , det er lørdag og tilbud på smågodt. Jeg slo til, kjøpte også en Med sørlandschips havsaltet. Og pistasjenøtter, men slikt godtar jeg/vi kun i helgene (?) Det er jo helg! Lenke til kommentar
molland Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Hey Dette er jo nettopp det jeg har startet for meg selv Jeg er på syvende helga uten noen form for godteri! Det er egentlig ett veddemål med kona, så jeg kan få meg ny racingsykkel til neste sesong. Jeg har kutta ut : øl brus sjokolade (for flere år siden) kaker potetgull (chips) Jeg spiser da ikke noe av dette whatso ever. Har heller ikke noen trang lengre, drikker vann og saft (jada vet det er sukker i saft, men stort sett sukkefri) drikker litt juice men har ikke noe "problem" med det Spiser mye mindre brødmat og heller havre knekkebrød (blir stadig "mobba" på jobben pga knekkebrøda) Drikker kun 1 glass melk til hvert måltid (før hadde jeg maaaange glass pr brødskive) Dette pluss god trening 4 ganger i uka har ført til mindre mage kan man si kiloene har minket godt men det er også pga treningen. Frode Molland PS, er sta som fa** Endret 31. oktober 2009 av molland Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg klarer lett å holde meg unna usunne ting, og gidder ikke å spise bittelitt hver dag. Da spiser jeg heller ganske mye 2-3 dager i måneden. Virker tåpelig med slike all-out fråtserier, men whatever rocks your boat. Hvorfor det? Er jo bedre å ha 2-3 dager i måneden der man kan spise en potetgullpose og en sjokolade på en kveld, istedenfor å spise et par biter hver dag? Er det bedre? Ikke vet jeg, det må du i så fall backe opp med noe. I mitt tilfelle spiser jeg som regel masse frukt og grønt i løpet av dagen i stedet for sjokolade og brus, det hjelper på søtsuget. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg klarer lett å holde meg unna usunne ting, og gidder ikke å spise bittelitt hver dag. Da spiser jeg heller ganske mye 2-3 dager i måneden. Virker tåpelig med slike all-out fråtserier, men whatever rocks your boat. Hvorfor det? Er jo bedre å ha 2-3 dager i måneden der man kan spise en potetgullpose og en sjokolade på en kveld, istedenfor å spise et par biter hver dag? Er det bedre? Ikke vet jeg, det må du i så fall backe opp med noe. I mitt tilfelle spiser jeg som regel masse frukt og grønt i løpet av dagen i stedet for sjokolade og brus, det hjelper på søtsuget. Samme her. Særlig druer går det mye av hos meg. En potetgullpose og en liten sjokolade er vel maks 1000 kalorier, og 1000 kalorier i pluss 2-3 dager på en måned gjør ingen skade iallfall. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Druer er veldig søtt, så det forstår jeg. Ikke spis hele kurven med én gang så Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Druer er veldig søtt, så det forstår jeg. Ikke spis hele kurven med én gang så Pleier å kjøpe druer med steiner jeg. Men jeg spiser verken skallet eller steinene i druene, så det er jo bare "munngodt". Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg får vel nesten prøve jeg også. Men tror nok ikke lørdagene forsvinner med det første. brb chips Lenke til kommentar
HCG Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har ikke drukket brus idag. Bare litt kakao og ganske lite godteri. Ganske stor forbedring til å være helg. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 har ikke spist noe usunt idag Men nå kom bestemor med en pose smågodt. Får vel smake litt Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Men herregud mann. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 1 skyr yoghurt og fisk til middag er det jeg har spist i dag! Skal på kino etterpå, men kjøper bare et par tyggis-pakker. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Count me in! Jeg har kutta ut brus for lenge siden, så da kan jeg vel kutte ut juicen også. Er det lov å drikke sukkerfri juice? Evt. 100% fruktjuice? Endret 31. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
HCG Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du skal lage dine egne regler/mål etter det jeg har forstått. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hopper på toget jeg også. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Tillat å drikke Cola ved kvalme og sykdom? Jeg har nesten ikke spist skikkelig på tre dager. Men skriv meg opp, jeg må seriøst redusere brusforbruket på ukedagene. Godteri spiser jeg ikke så mye av ellers, men Aunt Mabel's sjokolademuffins har gjort meg avhengig... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har holdt ut i hele dag. Hele Halloween. Eneste som har kommet i kroppen er litt alkohol! Nå sitter jeg å drikker vann istedet for brus mens jeg gamer BF2 med en kompis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå