AMD-King Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg skal brenne ut vanvittig mye data på gamle trofaste brennere. Begge brennerne er SCSI 2 :smile: Yahama 6416 (6x CD-R) Yamaha 4416 (4x CD-R) De skal brenne data som ligger på 2 forskjellige IDE disker som er koblet på samme IDE kabel (ATA-100). Kommer dette til å gå greit? Kan også skaffe ett ekstra SCSI kort slik at begge brennerne har eget SCSI kort. Ellers så kan jeg jo også koble den ene disken på egen IDE kanal. Men har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 det skal gå fint. hadde to plextor 40X brennere som brant samme image. det gikk som en drøm! brente bare i 8X siden det var musikk cd'er. nå skal det sies at brennerene var ide, men jeg tror ikke scssi kommer til å feile deg. Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Bare å åpne en Nero for hver brenner du har. Satser på at du har datamaskin nok til å levere data til alle brennerne dine samtidig. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 det skal gå fint. hadde to plextor 40X brennere som brant sammeimage. det gikk som en drøm! brente bare i 8X siden det var musikk cd'er. nå skal det sies at brennerene var ide, men jeg tror ikke scssi kommer til å feile deg. OK, da bør vel det gå helt superb med mine SCSI brennere da. Ganske artigt å samle en gjeng med gamle SCSI brennere! Selv tok jeg en tur til en lokal databutikk i dag og spørte om de hadde en gammel SCSI brenner på lager. Joda, 8x til 350 kr. For dyrt for meg, selv om det er en SCSI brenner... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 du burde kansje være litt forsiktig hvis de ikke har noen form for buffer underrun proof Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 du burde kansje være litt forsiktig hvis de ikke har noen form for buffer underrun proof Ja, du sier noe der. Jeg skal ikke bruke maskina i mens akkuratt. Det er vel bare å teste og se. Vet at 6416 brenneren har 2MB buffer. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Jaggu meg har 4416 brenneren også 2 MB buffer. Tror dette skal gå bra jeg :smile: http://www.yamahamultimedia.com/yec/produc...rw/crw4416s.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå