int20h Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Intel-sjefen forventer at 2010 blir et kanonår på hardware fordi mange vil oppgradere. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror det er noen år siden sist det gikk et kalenderår uten at jeg "måtte" kjøpe noe ny hardware så ser ikke bort i fra at jeg bidrar til statistikken neste år også. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tja, mitt oppsett (hk + cpu + minne) nærmer seg nå 4 år siden jeg gikk til innkjøp og det er nok definitivt på tide med en oppgradering. Desverre så tror jeg prioriteringen blir familie i steden for pc denne gangen. Med mindre det kommer veldig krevende programmer på pc i form av revolusjonerende spill så greier jeg meg fint i sikkert 2 - 3 år til... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noe hardware blir det sikkert, men da både servere og HTPC er oppgradert inneværende år, og bærbar og arbeids-PC klarer seg fint litt til så tviler jeg på de store innkjøpene. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Med mindre det kommer veldig krevende programmer på pc i form av revolusjonerende spill så greier jeg meg fint i sikkert 2 - 3 år til... Lenge til PS4, Wii 2 og Xbox720 kommer.... så jeg har ikke trua bortsett fra noen ekslusive superdigge spill som er litt over Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Handler noe vært år, så birdrar nok neste år også Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Ikke rart Intel gjør det bra med slike spåmenn i bedriften. Han har jo helt rett. Nå venter jeg bare på halv skatt i desember, og få unna de hersens julegavene. - "Hva ønsker du deg?" - "jeg vet ikke..." - aaarrrrrrgggggggg Men når det værste juleprosjektet er over, så antar jeg at lommeboka inneholder nok papirlapper til dekke opp rundt et pent i7 system(første intel på 10år). Oppgraderingspakke seff ... har ikke råd til 15k Dell maskin. Hadde jeg vært rik så hadde jeg pigadø kjøpt en Ferrari.... one... 200 Endret 27. oktober 2009 av DarkSlayer Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Oppgraderingssyklusen min er typisk 2 år, så tviler på at det blir noe nytt før 2011. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har en syklus på ca 2 år, så for min del blir dette neste år. Kommer da til å oppgradere til Windows 7 samtidig Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Min PC begynner nerme seg 5år nå så det bli på tid med oppgradering. Men om jeg skal vente helt til neste år? bare vis prisan ikke synk nok før nytt år. skal kjøpe ny data så snart prisene har dettet litt(har løst på 1156 med core i5) ny mobil bli det også snart men det kann godt tar til neste år før jeg har råd til det, etter å har kjøpt ny PC. Endret 27. oktober 2009 av Norwayfish Lenke til kommentar
rbr Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 eneste jeg kommer til og oppgradere er nok ett eller to nye skjermkort. oppgraderte cpu,hovedkort og ram for snaut to måneder siden. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 I år har jeg vel handlet inn alt untatt PSU, så blir vel det til neste år tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå