Ninaah Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei alle sammen! Jeg bare lurte på om noen her hadde erfaringer med privatistkontoret i oslo? Jeg skal ta eksamen i historie, matte, norsk, gym og naturfag til våren og lurte på om noe her har tatt noen av disse eksamene? Hvordan foregår eksamen? Ingen mulighet for en powerpoint presentasjon? Fikk du bra karakterer? Hadde du lest og forbredt deg mye? Noen andre tips? På forhånd takk! Jeg blir glad for alle slags mulige svar:) Nina:) Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eksamen foregår vel slik at man trekker tema, får 45(?) min å summe seg på, så skal man legge fram for sensor. Jeg tenker også at jeg skal ta noen fag som privatist, men vet ikke om jeg greier det mtp lesing etc. Hvis du har begynt, er naturfag/historie overkommelig? Lenke til kommentar
Ninaah Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Eksamen foregår vel slik at man trekker tema, får 45(?) min å summe seg på, så skal man legge fram for sensor. Jeg tenker også at jeg skal ta noen fag som privatist, men vet ikke om jeg greier det mtp lesing etc. Hvis du har begynt, er naturfag/historie overkommelig? Jeg har begynt men jeg vet ikke helt hvor mye og hvor ofte jeg burde lese, og ja man trenger en god posjon selvdisiplin. Historie har vært et fag som alltid har interessert meg, derfor fokuserer jeg ikke så mye på det faget da jeg kan det meste fra før av. Naturfag derimot er et fag jeg alltid har hatt lite forståelse for. Har også lest at man skal gjøre et forsøk for sensor, noe jeg ikke vet om jeg får til. Så jeg angrer litt på at jeg tok alle fagene som privatist ja. :/ Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aha, jeg lurer på å ta matte/norsk på privatgymnas men har ikke bestemt meg enda! Ikke vær redd med det forsøksgreiene, det er en grunn til at det heter forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå