Zobra Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg holder på å sette opp en liste over fotoutstyr lærlingbedriften min kunne trengt å kjøpe inn. Alt blir nok ikke innfridd, men er greit å ha lage seg en ønskeliste likevel. Hittil inneholder listen dette: - Spyder 3 Pro Studio - Studiolampe (har 4stk i varierende kvalitet) - Interfit reflektor 82cm - Lastolite Cubelite 58cm - Portable Flash-600 ws - Lysmåler - Studiobakgrunner Fint om jeg kunne fått noen innspill dersom dere vet om billige priser på noe av dette? Jeg er på utkikk etter en type studiobakgrunn lignende denne grønne m.stativ: Studiooppsett Ellers trenger vi også en god vidvinkel til Canon 5D. Har tenkt litt på en 20mm (har en 24-70mm). Skal hovedsakelig brukes til landskaps og bryllupsfotografering. Kjempefint med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg ville brukt blitser isteden for lamper innendørs, sparer energi og blir ikke så ekstremt varmt. Kaffebrus.com har mye bra til en billig penge. Lenke til kommentar
Zobra Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ville brukt blitser isteden for lamper innendørs, sparer energi og blir ikke så ekstremt varmt. Kaffebrus.com har mye bra til en billig penge. Takk for tips. Har allere 4 lamper som er brukbare, men jeg kunne trengt en til, men da kan jeg vell kanskje bruke Portable Flash-600 ws. Denne kan jeg jo også ta med ut uten kaos med strøm og ledninger. Men trenger virkelig hjelp med å finne et slikt stativ til bakgrunnslerret: Studio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå