rubo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hei. Kom over en diskusjon her inne angående vinter dekk. dette gjeldt merke Hanook. Jeg bruke og har brukt Hanook på min XTrail. Har ikke hatt bedre dekk. Bruker pigg dekk da jeg bor slik til at alt annet er uforsvarligt.' Dekkene er stabil, bremse lengden er også innenfor grensen av det som er forsvarligt. Husk det er: sjåføren 80% av sikkerheten viler på. Så har det seg slik at ikke alle typer dekk passer till alle bil merker. Hanook er billig i forhold til andre dekk, men da på mengen måter dårligere. ha en flott vinter. Kjør forsiktigt. Endret 27. oktober 2009 av rubo Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Regner dette som reklame, men xtrail sa du Nissan? Nå anbefaler vel NAF piggdekk på SUV så det burde fungere sånn passe bra. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 De fleste seriøse dekksjapper annbefaler også piggdekk på SUV´er Og ja, det er en grunn til det.. Til trådstarter: Hankook du tenker på? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er dette ment som reklame for Hankook vinterdekk..? I så fall stiller jeg meg mildt sagt spørrende. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Virion Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 De fleste seriøse dekksjapper annbefaler også piggdekk på SUV´er Og ja, det er en grunn til det.. Jeg hadde også brukt piggdekk på min 5tonns båt på fire hjul hvis jeg hadde hatt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå