Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen ide om hvordan en opel vectra b skal styles ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Hold den mest mulig original. Til nød kan du senke den litt og kjøpe nye felger. Massive spoilere, angel eyes, laksetrapper og produkter fra Rieger hører ikke hjemme på en kjip bruksbil. Ikke på noen annen heller, for den del.

Lenke til kommentar
Hold den mest mulig original. Til nød kan du senke den litt og kjøpe nye felger. Massive spoilere, angel eyes, laksetrapper og produkter fra Rieger hører ikke hjemme på en kjip bruksbil. Ikke på noen annen heller, for den del.

At det er en "kjip bruksbil" har vel litt med smak og behag :p

Jeg hørte litt rundt på opel verksteder, å der fikk jeg vite at

Opel Vectra Elegance stv 2001 er orginalt

senket 2 cm. Dette grunnet at det er sports understell på denne typen.

Endret av bamblegutt
Lenke til kommentar
De så veldig tyske ut. Google litt på Ronal, Borbet, Steffan, Kerscher, Schmidt og slikt så finner du helt sikkert noe som er helt eller nesten identisk. Har lite peil på "tyskerfelger", men jeg vet i hvert fall at http://www.dubmeister.co.uk/ har en god del :)

Ja, var litt i tvil om det var "tyske" felger. Men siden det ikke bare er meg som

ser at det er det, så går jeg for at det er det :p

Tusen takk for litt informasjon :-)

Lenke til kommentar

I stedet for å bruke 15- 20 000 kroner på style den, ødelegge bruktverdien og begrense antallet potensielle kjøpere betraktelig, ville jeg heller spart pengene, satt de på sparekonto, aksjefond, pyramidespil, Hotel Cæsar-aksjer, hva som helst - for så å bruke de som egenkapital ved belåning av en bil som faktisk ser bra ut originalt, eller hvor styling kan ha noe for seg.. ;)

Lenke til kommentar
I stedet for å bruke 15- 20 000 kroner på style den, ødelegge bruktverdien og begrense antallet potensielle kjøpere betraktelig, ville jeg heller spart pengene, satt de på sparekonto, aksjefond, pyramidespil, Hotel Cæsar-aksjer, hva som helst - for så å bruke de som egenkapital ved belåning av en bil som faktisk ser bra ut originalt, eller hvor styling kan ha noe for seg.. ;)

Njjjjjjjjaaaaaaaaaaa.... USIKKER PÅ DEN I GRUNN :p

Men dersom jeg får inn for å "style" den, så er det ikke fangere og sideskjørt og frontskjørt jeg tenker på :p

Jeg skal "style" den slik at jeg har mulighet til å kunne fjerne/gjøre orginal igjen. Altså sote, xenon, lyddemper, annlegg, felger ? OSV.

Lenke til kommentar
Fin vectra var vel å ta i litt?? Jeg har aldri sett en FIN vektra... ser dog mange gamle gubber i vectra ;)

Smak og behag, personlig liker jeg vectrab (ikke a) veldig godt.

Google is my best friend! :love:

..dette er verken smak eller behag for meg iallefall. Tror du har dratt ut de verste eksemplene på hva som kan gjøres med en stk. stakkars opel. Det skal være reint og stilfult, ikke overdimensjonert i alle buer, flater og hjørner =(

Lenke til kommentar

Hehe.. det var litt av poenget mitt.. :p Den øverste er nå ganske moderat endret. Jeg ser ikke helt poenget med å style slike biler, bilene skal se like raske ut som de er. Senking, felger og soting er lov på de fleste biler, noe mer enn det så må det være noe mer enn en 1.8l med 100HK under panseret ;)

Lenke til kommentar
Senk den og på med rieger leppene, samt større felger. Da har du en fin vectra.

7wzpo2e.jpg

Min favoritt :)

Syns det skal være enkelt og pent, ikke masse plastikk..

Senk, felger, toning av ruter og muligens noen mørke lykter på mørk bil (IKKE Angel Eyes eller "Devil Eyes", de er forbeholdt hhv. BMW og Audi..)

Av ovennevnte grunn ikke lexus baklamper eller lignende, pluss at det er nasty ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...