bamblegutt Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er så usikker på hvordan man skal få best resultat ? Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 For å få best resultat bør du la den være som den er Lenke til kommentar
bamblegutt Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Men noe må jeg jo gjøre vel :O Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Senk den og på med rieger leppene, samt større felger. Da har du en fin vectra. 1 Lenke til kommentar
bamblegutt Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i slike felger ? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) De så veldig tyske ut. Google litt på Ronal, Borbet, Steffan, Kerscher, Schmidt og slikt så finner du helt sikkert noe som er helt eller nesten identisk. Har lite peil på "tyskerfelger", men jeg vet i hvert fall at http://www.dubmeister.co.uk/ har en god del Endret 27. oktober 2009 av epifant Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hold den mest mulig original. Til nød kan du senke den litt og kjøpe nye felger. Massive spoilere, angel eyes, laksetrapper og produkter fra Rieger hører ikke hjemme på en kjip bruksbil. Ikke på noen annen heller, for den del. Lenke til kommentar
bamblegutt Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hold den mest mulig original. Til nød kan du senke den litt og kjøpe nye felger. Massive spoilere, angel eyes, laksetrapper og produkter fra Rieger hører ikke hjemme på en kjip bruksbil. Ikke på noen annen heller, for den del. At det er en "kjip bruksbil" har vel litt med smak og behag Jeg hørte litt rundt på opel verksteder, å der fikk jeg vite at Opel Vectra Elegance stv 2001 er orginalt senket 2 cm. Dette grunnet at det er sports understell på denne typen. Endret 28. oktober 2009 av bamblegutt Lenke til kommentar
bamblegutt Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 De så veldig tyske ut. Google litt på Ronal, Borbet, Steffan, Kerscher, Schmidt og slikt så finner du helt sikkert noe som er helt eller nesten identisk. Har lite peil på "tyskerfelger", men jeg vet i hvert fall at http://www.dubmeister.co.uk/ har en god del Ja, var litt i tvil om det var "tyske" felger. Men siden det ikke bare er meg som ser at det er det, så går jeg for at det er det Tusen takk for litt informasjon :-) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 I stedet for å bruke 15- 20 000 kroner på style den, ødelegge bruktverdien og begrense antallet potensielle kjøpere betraktelig, ville jeg heller spart pengene, satt de på sparekonto, aksjefond, pyramidespil, Hotel Cæsar-aksjer, hva som helst - for så å bruke de som egenkapital ved belåning av en bil som faktisk ser bra ut originalt, eller hvor styling kan ha noe for seg.. Lenke til kommentar
bamblegutt Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 I stedet for å bruke 15- 20 000 kroner på style den, ødelegge bruktverdien og begrense antallet potensielle kjøpere betraktelig, ville jeg heller spart pengene, satt de på sparekonto, aksjefond, pyramidespil, Hotel Cæsar-aksjer, hva som helst - for så å bruke de som egenkapital ved belåning av en bil som faktisk ser bra ut originalt, eller hvor styling kan ha noe for seg.. Njjjjjjjjaaaaaaaaaaa.... USIKKER PÅ DEN I GRUNN Men dersom jeg får inn for å "style" den, så er det ikke fangere og sideskjørt og frontskjørt jeg tenker på Jeg skal "style" den slik at jeg har mulighet til å kunne fjerne/gjøre orginal igjen. Altså sote, xenon, lyddemper, annlegg, felger ? OSV. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Senk den og på med rieger leppene, samt større felger. Da har du en fin vectra. Fin vectra var vel å ta i litt?? Jeg har aldri sett en FIN vektra... ser dog mange gamle gubber i vectra Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Google is my best friend! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fin vectra var vel å ta i litt?? Jeg har aldri sett en FIN vektra... ser dog mange gamle gubber i vectra Smak og behag, personlig liker jeg vectrab (ikke a) veldig godt. Google is my best friend! ..dette er verken smak eller behag for meg iallefall. Tror du har dratt ut de verste eksemplene på hva som kan gjøres med en stk. stakkars opel. Det skal være reint og stilfult, ikke overdimensjonert i alle buer, flater og hjørner =( Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hehe.. det var litt av poenget mitt.. Den øverste er nå ganske moderat endret. Jeg ser ikke helt poenget med å style slike biler, bilene skal se like raske ut som de er. Senking, felger og soting er lov på de fleste biler, noe mer enn det så må det være noe mer enn en 1.8l med 100HK under panseret Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Irmscher har vel noe snacks til Vectra B. Mener jeg har sett en Vectra som ikke så halvgær'n ut, med Irmscherlogo på ... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Senk den og på med rieger leppene, samt større felger. Da har du en fin vectra. Min favoritt Syns det skal være enkelt og pent, ikke masse plastikk.. Senk, felger, toning av ruter og muligens noen mørke lykter på mørk bil (IKKE Angel Eyes eller "Devil Eyes", de er forbeholdt hhv. BMW og Audi..) Av ovennevnte grunn ikke lexus baklamper eller lignende, pluss at det er nasty Lenke til kommentar
Barstad Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sot,senk og felger. Men aller helst spare pengene Lenke til kommentar
Rick Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Irmscher.. bestandi det som ser best ut på en Opel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå