Xvani Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hei, etter at jeg reinstallerte spiller wmp9 alle mpg filer opp ned. AVI filer er det samme.. Noen som vet hva som er galt og/eller hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hva med et fint lite søk på forumet før du spør? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 hva med å gi meg svaret hvis du vet det? Tar like lang tid som å klage har aldri sett en tråd om dette, og visste heller ikke at dette var et vanlig problem. Jeg leser MANGE poster.... hadde jeg visst det var så vanlig, så hadde jeg seff søkt.. Men greit, jeg skal søke og heller poste her igjen hvis jeg ikke finner no Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Høyreklikk på filen, velg "Open With", velg så "Choose Program", merk så av for "Always use this program" e.l. Og så velger du programmet som skal spille av filene du påpeker og velger "ok", verre skulle det vel ikke være? Misforsto vel ikke spørsmålet? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Tror zalo misforsto litt ja. Det er et codec-problem. Om du har inne Nimo så avinstaller den og prøv på nytt. Hadde samme problem selv, mener at dette fikset det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 "opp ned" kanskje det jeg misforsto? Ok, jeg bruker ikke Windows Media Player, den er meget treg, så jeg bruker "DivX Player X.X Alpha" (X.X = versjon, f.eks. 1.0) Bruker 2.0 jeg! Funker helt bra! Hvis du vil prøve det: http://www.divx.com/divx/ Lenke til kommentar
MRN Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Bare lurer på en ting. Onkelen min har en Dreambox hvor han har konvertert en TS fil til DivX, men den filer spilles oppned/speilvendt i Windows Media Player. Så vet jeg at det er noe genialt som kalles for Nimo, så jeg tok et søk etter det på forumet. Da kom blant annet denne tråden opp. "Problemet" er at denne tråden ikke er "avsluttet". Zalos tips om DivX Player... Virka det? Vil det løse oppned/speilvendt problemet? Slipper man å installere codeks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå