Come Closer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Heisann, har en "PIONEER DEH-P5100UB" som jeg i den siste tiden har fått litt problemer med. Det har seg slik at den ikke alltid leser minnekortet, og har en gang fått en "error 19" noen som vet hva i all verden dette kommer av ? Har aldri hatt ute minnepinnen engang, så kan jo ikke akkurat ha blitt "slitt" Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er visst en kommunikasjonsfeil, kan bety mangt.. Noe som kan prøves: Prøv et annet minnekort om du har mulighet for det. Formater minnekortet og legg inn musikk på nytt. Sjekk at kontaktpunktene på minnekortet er rene. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ahr, nå skreiv jeg feil igjen. Jeg mente USB pinne** Men er det noe av det samme med det ? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Samme regler gjelder, sjekk også om usb-pinnen får skikkelig kontakt.. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Ja la gå, nå klikka hele spilleren så får vel kanskje ny da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå