robiwan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kjøpte det på Elkjøp på Ullevål. Kostet 299 der + at man fikk et gavekort på 100 kr fra de. hmmm... Gjelder det tilbudet enda? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 betalte ikke noe for det jeg, tok det på gavekort fra gamestop Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kjøpte det på Elkjøp på Ullevål. Kostet 299 der + at man fikk et gavekort på 100 kr fra de. hmmm... Gjelder det tilbudet enda? Jepp, gjelder ut uka om jeg ikke tar helt feil. Bare dra innom og se. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kjøpte det på Elkjøp på Ullevål. Kostet 299 der + at man fikk et gavekort på 100 kr fra de. hmmm... Gjelder det tilbudet enda? Jepp, gjelder ut uka om jeg ikke tar helt feil. Bare dra innom og se. Will do, noen som vet om det fungerer på på moddet Wii? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kan fortelle at vi gikk tomme for New Super Mario Bros. Wii til 299,- kr alt på mandagen. Nå koster spillet fullpris igjen. Men 100,- kr gavekort får man ut uka, så på ett vis blir det vel 100,- kr billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå