ZyberZone Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er jo helt glimrende! Akkurat slik jeg vil ha det. Er jo dette som faktisk ER konsoll-spill! Gleder meg enda mer nå. Spillet ser jo helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Liker at det er checkpoints, kan ikke huske det på andre mario spill? Var noe dritt å begynne helt på nytt på enkle leveler Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Checkpoints har det vært på både Super Mario World og New Super Mario Bros., som dette spillet er en oppfølger av. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Wii versionen er mer eller mindre en remix av DS versionen, men at det var på Mario world har jeg vist glemt........... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 På Super Mario World var det miniatyrer av målstreken man sprang gjennom (så ut som et høydehinder). Det hadde akkurat samme funksjon som flagget nå - man ble stor. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Wii versionen er mer eller mindre en remix av DS versionen, men at det var på Mario world har jeg vist glemt........... Hvor har du det fra at Wii-versjonen er bare en remix av ds-versjonen? Dette er jo bare tull. Wii-versjonen har helt nye brett, nye power ups, flere brett, lokal multiplayer. Om dette er "mer eller mindre enn remix" så må du mene det på bakgrunn av gameplayet, som jo, er 2d-plattforming. Men i så fall er vel Modern Warfare 2 bare en remix av Cod4 eller? Eller av Half-life? Eller av Doom? Nei, dette er et helt nytt og fullverdig spill. Og sjekkpoints har det vært på Mario siden Super Mario Bros på nes (selv om det ikke er på alle brett der). Super Mario Bros 3 hadde imidlertid ikke, men Super Mario World hadde også (midtstreken som vi kalte den). Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 super mario 1-3 og world greier jeg skille men med DS og WII versionen..... We expect more from a console Mario game; New SMB Wii feels like an upgraded DS port, not a true new game som jeg skulle sagt det selv........... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) super mario 1-3 og world greier jeg skille men med DS og WII versionen..... We expect more from a console Mario game; New SMB Wii feels like an upgraded DS port, not a true new game som jeg skulle sagt det selv........... Ok, det er sikkert noen som mener det, men dette spillet har jevnt over fått meget gode kritikker overalt, så fint om du argumenterer litt fremfor å komme med et eller annet sitat fra et eller annen sted. Spillet fikk A+ hos 1up.com (beste scoren de gir), 10 hos spill.no, og 8.9 hos både IGN og gametrailers.com, og INGEN av dem er enige med det sitatet. Er dessuten en rekke andre meget gode reviews av det så langt (og scorer 87 av 100 på metacritic etter 25 reviews). Med andre ord er personen du refererer til i klart mindretall her. Når det er sagt, du har selvsagt lov å være så lite interessert i denne tittelen som du bare vil, men å kalle dette "mer eller mindre en remix av DS-versjonen" er rett og slett for dumt. Hva er da Modern Warfare 2 en remix av? Halo 3:ODST? Samme motor nye brett tenker jeg ja? Eller hva med alle spillene som bruker unrealmotoren. Remixer det også? Eller er det bare 2d-mario som får denne betegnelsen fordi, ja, det er en sjanger som ikke intereserer deg og han du siterte? Når dette er sagt, om spiller faktisk er bra eller ikke vet selvsagt ikke jeg eller andre her i Norge før fredag (og det vil det helt sikkert være ulike meninger om). Men det er å bare kalle det en remix av ds-versjonen jeg reagerer på. Det vil jeg nemlig si at vi med den kunnskapen vi allerede sitter på skal ha en meget pussig definisjon av "remix" for å kunne hevde. Hvis vi da ikke bare er ute etter å trolle. Endret 17. november 2009 av taterfyrings Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Har spilt wii versionen noen dager og kan si spillet er bra ja, men føler ikke det er så mye nytt i forhold til DS version ja, hva kan jeg si, kunne ikke se en fnugg av forskjell, bare noen nye moves her og der og når jeg kom til W2 og den er var ørken! hallo? nøyaktig samme grafisk design, vil tro resten av spillet har samme verdener som på ds?!! vil DU kalle det et helt nytt spill!? Men som sagt spillet er veldig underholdende uansett Spillet heter jo tross alt new super mario (ds)....wii Endret 17. november 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 alle super mario spill har jo ørken, is og vannbaner osv.. Det er jo oppskriften.. Så lenge verdenene ikke er helt identiske, er det greit.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) vel... er iallfall ikke langt unna.... Endret 17. november 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 ok, så det er altså en rip off av DS? DSen er ikke en ripoff av den gamle på SNES altså? Super mario bros? for jeg kan sverge på at DS versjonen og SNES versjonen er temmelig like, bare noen få moves forskjell.... alle super mario bros spill er like, er liten forskjell fra spill til spill, hjelpe meg, for noen nek som er her inne. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Super Mario 64 er bare en remix av Super Mario World. Greit det er 3D, men resten av likt. Selv spiller jeg veldig ofte Giana Sisters DS. Kort sagt kom det på slutten av 80-tallet, men ble trukket tilbake ganske raskt da det ble saksøkt av Nintendo for å være for likt Super Mario Bros. Både originalen og DS-versjonen er veldig likt Mario, men personlig synes jeg de er mye bedre selv om det bare er mer av det samme. 2D-verdener, hoppe på fiender for å drepe dem, hoppe under steinblokker for å knuse dem eller samle penger, verden 1-1, 1-2 osv, power-ups og fuglene vet hva. Hadde Mario vært jente hadde han het Giana. Men hva så? Jeg bryr meg ikke om det er likt andre spill jeg elsker. Det er jo bare en fordel. Modern Warfare 2 er vel en remix av Modern Warfare? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tenkte bare jeg skulle nevne at New Super Mario Bros. Wii koster 299 på Siba for tiden. Absolutt verdt det Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tenker jeg venter en uke eller to, for å se om det kommer noen gode priser. 499 er nok det billigste det går for, hvertfall slik all annen statistikk viser Betalte 199 kr for det idag Helt utrolig bra spill, veldig morsomt i multiplayer også. Men tror det blir litt kaotisk om det er fler enn 2.. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Wow, gledar meg til dette spelet. Blir nok eit innkjøp av dette hos meg, ettersom Wiien har vore støva ned ein god del i det siste. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 dette spille ter helt sinnsvakt konge. ufattelig mye vanskeligere enn DS versjonen!! er så sinnsykt gøy å spille med andre, ler mye da as! mitt nye favortisspill ved siden av assassins creed 2 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dette er utrolig morsomt, har spillt enda litt mer nå. Er veldig vanskelig i forhold til mange andre mario-spill, og DS versjonen var veldig lett i forhold. Kongespill Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tenker jeg venter en uke eller to, for å se om det kommer noen gode priser. 499 er nok det billigste det går for, hvertfall slik all annen statistikk viser Betalte 199 kr for det idag Helt utrolig bra spill, veldig morsomt i multiplayer også. Men tror det blir litt kaotisk om det er fler enn 2.. Hvor fikk du det for 199? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kjøpte det på Elkjøp på Ullevål. Kostet 299 der + at man fikk et gavekort på 100 kr fra de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå