Morfeo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Så at det enda ikke finnes en egen tråd om dette kommende storspillet, er det virkelig bare jeg som er utrolig hypet på å få kloa i det første 2d-mariospillet til konsoll siden 1991 (Super Mario World)? Nintendo skulle fortsatt å nummerere spillene sine, så ville dette enten blitt Super Mario Bros 5 eller 8, alt etter om en tar med 3d-spillene i samme serie som de originale eller ikke (de er jo ganske ulike spill, så gir mening å kalle å starte nummereringen på nytt med Mario64). Uansett: Dette skal kjøpes på release! ##Mod-edit: endret emnetittel## Endret 29. oktober 2009 av Camrot Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Merkelig liten interesse her ja. Personlig er jeg mer begeistret for dette enn Mario Galaxy 2. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 jeg gleder meg vilt!! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 gleder meg som en liten unge! wiiii Lenke til kommentar
TurboSurfing Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Takke meg til Galaxy 2 Men spent på å prøve dette også! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 det som jeg tror blir bra med detta, er at man kan spille det med dama! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tja, jeg har ikke store interessen for dette. Multiplayer på wii er rett og slett en no-go for min del. Spørsmålet da blir om singleplayer-delen kommer til å bli verdt penga... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 det er vel 4 player offline coop også? blir vel som little big planet, at alle må være på samme skjerm samtidig? Høres knakende festlig og kaotisk ut spør du meg Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Alle previewene på nettet tilsier at spillet er, ganske enkelt et godt gammelt Mariospill om man spiller det alene. Koste du deg med Super Mario 3 til NES eller Super Mario World til SNES kommer du til å kose deg med dette. Og kanskje det beste - takket være superguiden har Nintendo kunnet øke vanskelighetsgraden betraktelig - som det offisielle nintendo-magasinet skrev: "Bare lost levels og siste verden i SMB3 er vanskeligere enn dette" - dette blir bra! Singelplayer som multiplayer. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 det er vel 4 player offline coop også? blir vel som little big planet, at alle må være på samme skjerm samtidig? Høres knakende festlig og kaotisk ut spør du meg ja, virker som om det blir helt konge! skal has Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Her skal det handles ja! Når kommer spillet i butikken? Edit: 20 nov ja. Det er jo ikke lenge til! Endret 30. oktober 2009 av ZyberZone Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 forhåndsbestille hos absoluttspill så har du det i postkassa den 18 tenker jeg! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tenker jeg venter en uke eller to, for å se om det kommer noen gode priser. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tenker jeg venter en uke eller to, for å se om det kommer noen gode priser. 499 er nok det billigste det går for, hvertfall slik all annen statistikk viser Lenke til kommentar
svenka Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er spent på om spillet blir noe bra/utfordrende, ikke bare et "party-spill" Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Så vidt jeg vet er det kun multiplayer, dvs "singleplayer" er med tre AI-styrte folk. Er svært skeptisk til det, og spiller fint lite multiplayer. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så vidt jeg vet er det kun multiplayer, dvs "singleplayer" er med tre AI-styrte folk. Er svært skeptisk til det, og spiller fint lite multiplayer. er du gal, man kan spille alene. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gal? Jepp. Men bra vi kan spille alene. Ble straks mye mer interessert nå. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Video annmeldelse av NSMB http://wii.ign.com/dor/objects/14354229/su...mb_wii_vdr.html Hadde meg en liten anelse om at det ville bli slik Endret 14. november 2009 av Mithos Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Er mange som gir omtrent samme score som IGN, som sier at dette er helt i toppen blant de beste 2d-Mario-spillene, samtidig som de kritiserer spillet får å ta lite sjanser og forsøke lite nytt. Uten å ha spilt spillet, så er dette en kritikk jeg har sympati for. Det er åpenbart at jo flere inspirerte brett vi får, og jo flere innovative gameplaymekanikker, jo bedre. Samtidig så er dette samme side som har Super Mario World, det forrige spillet i denne stilen, på 17 plass på sin top 100 spill-liste noensinne, og om dette spillet er på nivå med det, innovativt eller ikke, så er jo det helt fantastisk om spillet er på nivå med det, etter deres syn, 17de beste spillet noensinne. Og kritikken er også pussig med tanke på scoren til spill som Modern Warfare 2, Halo 3: ODST og Killzone 2. Spill som virkelig alle holder seg til konvensjonene når det gjelder gameplay. Faktisk så vil jeg si at bare det faktum at Nintendo tør å gjøre en så stor utgivelse 2d, er et enormt modig skritt, og i 2009, meget mere innovativt enn enda en fps med akkurat samme historie og gameplay som vi har sett tusen ganger før. Alt i alt så har nok IGN rett i at spillet kunne vært mer innovativt, men jeg synes de burde vært mer konsekvente i kritikken også av andre sjangre. Uansett er dette fantastisk for oss som vokste opp på sent åtti- og tidlig nittitall, og med dette, og Tales of Monkey Island, så vil jeg faktisk si at 2009 ligger an til å bli det beste spillåret på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå