Sitech Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har vært på utkikk etter Intels ssd 80gb g2 disk nå i over en måned, har daglig sjekket prisguiden for å se om den er kommet på lager. I kveld ser jeg at den er kommet på lager hos Dustin.no mens ingen av de kjente (norske) webshoppene har fått dem inn enda, ikke en gang bekreftet annkomst... Synes dette er merkelig da det ikke burde gå noe lengre tid for produsent å sende til Norge enn det gjør til Sverige! Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kanskje komplett har fått 4350 og solgt disse mens dustin har fått 511 og finn ny levering nå? Vet at Komplett får 1 av 10 de bestiller da Intel ikke klarer å levere nok. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Mange har fått dem, men så lenge du ikke har bestilt får du ingen. De som har kommet i Norge har vært bestilt og derfor aldri blitt vist som lagervare da de går like fort ut som inn. Selv fikk jeg min fra MPX for godt over en måned siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå