Gjest medlem-98070 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skal kjøpe noe nytt til DS. Snart rundet Apollo Justice, etter å ha rundet hele Ace Attorney serien, og det er definitivt det beste jeg har spilt til DS. Er på jakt etter noe lignende... Har hørt Professor Layton er bra, liker spill der du skal løse gåter osv, og som satser mer på gameplay enn grafikk. Men jeg er redd det er et skikkelig barnslig spill, eller at det er for enkelt og primitivt. Håper noen som har spillet kan si hva de synes og fortelle litt om åsen gameplayet er. Gjerne anbefale andre spill jeg kan sjekke ut også. Vurderer Scribble Naut, virker morsomt noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Enkelt er det ikke. Professor Layton er et utrolig bra spill for alle aldre. Det er selvfølgelig litt barnslig, men det er en del av sjarmen. Gåtene er mange og gode, og om de er for vanskelig kan man låse opp hint for å få litt hjelp. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Driver og spiller det første professor Layton nå. Spillet er morsomt og utfordrene. Synes ikke det er spesielt barnslig, men det kommer jo an på øyet som ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå