oceana Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Heisann, jeg trenger litt hjelp med å finne en låt som ble spilt på nrk p3 her om dagen, onsdag ca kl 1600-1605-1610 (21.05.03) Noen som kan hjelpe meg med å finne den ? Prøve meg på spillelistene til p3, men det var et rimelig håpløst prosjekt... Sangen var en slags blanding av trance/techno/club etter hva jeg kan huske, var ganske catchy rytme... Anyone ? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Du får sende mail til Karate da veit du :-) Lenke til kommentar
oceana Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 usj, orker ikke :o) Har de ingen online oversikt over det? Nå betyr det ikke så mye lenger, jeg har glemt hvordan sangen var... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Joda. Men de er ikke særlig oppdaterte. Du kan ta en titt på A- og B-listen, kanskje det ringer en bjelle. Jeg hører ofte på Karate, så hvis du kommer med litt mer info, kan det være at jeg husker det. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Spillelistene skal ligge ute, men pga problemer fungerer det ikke. Høgskolen i Østfold lagrer ALT av petre, men pga problemer er også de nede... Da blir det ikke lett... Men som noen andre nevnte, kan jo tenkes den er på a eller b-lista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå