lalieng Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) godagen godt folk, jeg har tent til å bygge en pc, noe som jeg aldri har gjort før så kan bli interresant. det jeg tenkte på hvar en pc som greier å kjøre call of duty å fear og lignende spill bra. jeg er totalt noob innen data, har en acer laptop som jeg har sotte å geimet elma på xD jeg har et budskjett på 15 000, så viss noen kunne hjelpe meg med å finne komponenter alt fra strømforsyning til alt egentlig, så hadde jeg vært høyst takknemelig Endret 27. oktober 2009 av lalieng Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Med et budsjett på 15000 får du en kraftig pc. Her har jeg satt sammen komponenter fra komplett.no: Prosessor:Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 RAM:Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB Hovedkort:ASUS P6T, X58, Socket-1366 Skjermkort:Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5 Skjerm: BenQ 24" LCD G2411HD Kabinett: Antec Nine Hundred Two Midi Tower Sort Harddisk 1 (OS):OCZ SSD Agility Series 2,5" 60GB Harddisk 2:Western Digitial Caviar® Green 1,5TB DVD brenner:Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-5240S Strømforsyning:Corsair TX 750W PSU PRIS: 15.124,00 Man kan alltids justere litt Tok ikke med mus/tastatur for det blir veldig opp til hva du liker. (utforming, størrelse osv) Håper dette hjalp Sephiroth Endret 27. oktober 2009 av cyclo Fjernet svar på slettet post Lenke til kommentar
lalieng Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) tusen takk for hjelpen, dette ser jo veldig bra ut også fikk jeg med skjerm:) men lurer på en ting, følger det med alle kablene og skruer jeg trenger? Endret 27. oktober 2009 av cyclo Fjernet unødvendig sitat Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tråden er ryddet for off topic. Ønsker dere å diskutere språk har vi en utmerket språkkategori som kan benyttes. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 tusen takk for hjelpen, dette ser jo veldig bra ut også fikk jeg med skjerm:) men lurer på en ting, følger det med alle kablene og skruer jeg trenger? Alt av skruer og kabler er inkludert. Det eneste jeg ville forandret på oppsettet, var å kjøpe en Intel X25-M 80GB Gen2 i stedet for OCZ disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå