Robert^ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei. Det har seg slik at pcen min har i den siste tiden begynt å miste nettet sånn helt plutselig. Det funker på alle de andre pcene i huset, og jeg har aldri opplevd dette før. Får å få tilbake nettet må jeg så enkelt som å restarte pcen. Andre ting funker ikke. Så, håper noen har erfaring med dette eller veit hva det kan være. Takk. Lenke til kommentar
Robert^ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, har vista. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hos meg var det "for høy hastighet" for min dårlige linje. Kuttet ned fra 20 til 13 så forsvant alle problemene. Hos demed god linje og med for eks speedtoutch modem hjalp det med firmwareupate. Lenke til kommentar
Robert^ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hm, jaokei. Kan du fortelle meg litt nærmere hvordan jeg gjør det? Er ganske så blank på dette området. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Flashe routeren er vel ikke lov om den ikke er din egen, dvs telenor sin osv. Her er en guide for Lin Det varierer med merkene, google den routeren du har og se på hjemmesiden til produsenten om de har en update. Jeg hadde telenor en gang og da oppdaterte de firmwaren over telefon, dvs fra demmes pc- remote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå