override16 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei! Har lenge vært inne på tanken med PC i bilen, men er noe usikker på hva jeg bør velge... Først kunne jeg tenkt meg denne skjermen i stedet for CD spiller 2DIN 7" touch skjerm Men så kommer problemet, hvilken PC bør jeg velge? Tenkte å bruke spotify til musikk (premium offline), og så har jeg telenor mobilt bredbånd. Har også ganske bra anlegg koblet opp med egen forsterker til høyttalere foran, bak og til sub. Må ha en enkel måte å skru opp og ned volumet, uten å dille på maskinen hver gang. Og radio er jo kjekt, regner med at jeg mister denne hvis ingen har en genial løsning til meg (ikke internett radio). Kan jo ha CD spiller også, men passer så bra med den dobbel DIN skjermen i stedet for CD spilleren min... Og må jo ha enkel plassering til CD ROM, kan ikke leve uten den heller... Tenkte å bruke windows XP, har både professional og media center edition jeg kan bruke. Men konsentrerer meg først og fremst om hardware... Noen som kan komme med forslag til hvilken type maskin jeg burde ha? Kan oppsummere følgende ønsker: * Radio om det lar seg gjøre (har sett at netshop har noen TV/radio kort) * CD spiller med enkel tilgang fra førersete (ekstern slot in?) * Tilpasset strømforsyning til bil * Lett og justere volum, helst en fysisk "knapp". Må være nok styrke på utgangene til å bruke på 3 bilforsterkere * Skal ikke spille eller se HD film osv, så helst ikke en dyr PC... * Må få plass til den, kan ha den i bagasjerommet, men må da slå seg på når jeg starter bilen * Bluetooth tastatur Skal alltid få til software på maskinen, problemet er egentlig hvilken type maskin jeg skal ha. Er forresten en 2001 mazda 626 exclusive Ble litt rotete skrevet, er litt trøtt Hvis noen har link til lignende prosjekt, eller kommer med tips til produkter eller liknende er jeg evig takknemlig Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva med noe slik? http://www.multicom.no/SystemConfigurator....5;c:101178;fl:0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå