Gå til innhold

Hva ville du gjort om WW3 brøt ut?

Suppekatten

Anbefalte innlegg

ut ifra det jeg leser her ville jo de fleste dratt opp på fjellet i stjålet kjøretøy og stjelt våpen med stjelt mat.

blir vel litt folksomt på fjellene etterhvert, og dermed kan de bli ett strategisk mål...

Befolkningstettheten i Norge er jo 12 mann per kvadratkilometer :p Tror vi greier å få spredt oss ganske bra!

Jeg tenker liksom eneste muligheten for WW3 når den skjer er at det blir atomkrig. Så da blir det Fallout-reenacting for alle penga.

det er 14 pr km2, ikke 12.

men når man ser rundt stor-byene, så er det ganske mye mer, om alle de skal opp i fjellene, så blir det folksomt der. kanskje ikke på finmarksvidda, men rundt f.eks oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ut ifra det jeg leser her ville jo de fleste dratt opp på fjellet i stjålet kjøretøy og stjelt våpen med stjelt mat.

blir vel litt folksomt på fjellene etterhvert, og dermed kan de bli ett strategisk mål...

Befolkningstettheten i Norge er jo 12 mann per kvadratkilometer :p Tror vi greier å få spredt oss ganske bra!

Jeg tenker liksom eneste muligheten for WW3 når den skjer er at det blir atomkrig. Så da blir det Fallout-reenacting for alle penga.

det er 14 pr km2, ikke 12.

men når man ser rundt stor-byene, så er det ganske mye mer, om alle de skal opp i fjellene, så blir det folksomt der. kanskje ikke på finmarksvidda, men rundt f.eks oslo.

Fjorten schmorten. De fleste i de store byene ville dødd av stråling og shrapnels lell! Det dumme er at jeg bor i storby sjøl.

Lenke til kommentar

1 : Ved bruk av konvensjonelle våpen : Passiv motstand.

2 : Ved bruk av atom våpen : Smøre seg godt inn med solfaktor og et par solbriller.

Muligens om landet som tar over i tilfelle nr 1 befrir oss fra monarkiet og Stoltenberg så er det godt mulig jeg spør om jeg kan bli en ny Quisling :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok kjørt en MacGyver og lagt meg en eller annen ubåt av en gaffateip og noe skrap med vann som bensin.. Maten fisker jeg jo selv, har selvfølgelig garn og slikt ^^

En liten tur oppom overflaten i ny og ne skader jo heller ikke..

Skjønner meg forøvrig ikke på de som vil flykte til Sverige.. Kan jo være krig der og :)

Endret av Doppe
Lenke til kommentar
Det er ingen bomberom rundt her som er atomsikre så vidt jeg vet.

Det er det her :D

Vet ikke om det er plass til noe sivilbefolkning i disse "bunkerene" men forsvaret har en del utstyr der, sånn går det når du bor rett ved siden av en av de største målene i landet om det skulle bryte ut krig mot russland :D

Lenke til kommentar

Hadde tatt med meg alt av mat, våpen, ammo, klær og utstyr jeg hadde klart og dratt opp på hytta på fjellet. Der er det litt øde og relativt lett å være selvforsynt med mat. Hytta ligger 5 m. fra et vann så det er heller ikke noe problem. Det er en del hytter i området så jeg ville ha samarbeidet med de andre som sikkert også ville tenkt å dra dit. Sammen kunne vi holdt vakt og speidet etter fiender osv.

Og så ville jeg ha trent opp bikkja til det verste drapsvåpenet tenkelig :p

Skjønner heller ikke de som ville dratt til Sverige. Det kan vel kriges der og.

Lenke til kommentar

Jeg hadde gått til den dypeste bunkersen fra WW2 jeg kan finne i området. Så ville jeg montern på kraftige dører som kan motstå en goood smell.

Men ikke nok med det det jeg skaffet masse bly, for så og kle veggene med et middels tykt blylag og betong for å motstå stråling.

Så hadde jeg laget diseltanker for å drive min lydisolerte generator.

Egne vanntanker skulle også blitt montert samt luftrensing.

Så selfølgelig store mat lagre..

Og seff en sentry gun som er laget av Engineeren på TF2 montert på taket. :D

Edit: Ikke ulik den atombunkeren der TPB holder til.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...