Sitronsaft Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg tenker umiddelbart at det er en god mulighet til å introdusere litt anarki til hverdagen. Bli lovløs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Lite jeg kunne ha gjort. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hadde vel blitt innrullet til militæret. Skal på rep snart å forberede meg Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hadde gått inn i hæren tvert! Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Rømt til Jan Mayen. Ingen gidder vel atombombe en liten øy? Prøve sprenginger :3 Jeg tror jeg ville tatt med meg rifle og hagle og rømt til fjells. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kommer veldig an på. Men, om det var litt panikktilstander hadde jeg ranet masse butikker for mat og drikke, samt andre ting jeg ville ha. Hadde holdt meg hjemme, men kanskje sikret huset en del bedre, samt skaffet meg effektive våpen. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Vel, det aller siste jeg hadde gjort hadde vært å joina millitæret. Kall meg gjerne pasifist, men det norske forsvaret har ikke så mye å stille opp med mot Irans atomvåpen eller Kinas mange millioner soldater. Jeg tipper jeg hadde buffa en seilbåt asap, tatt med meg de som ville, fått med meg så mye boksemat som mulig, nødvendig overlevelses utstyr og retta nesa mot nordligere strøk. For eksempel Jan Mayen eller kanskje Nordpolen. Kan hende det hadde blitt bedre klima der, siden en krig i våre dager ville skapt en grei drivhuseffekt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Beklager hvis dette er off topic, men av og til håper jeg nesten på noe drastisk, for eksempel 3. VK. De rike har skapt en bortskjemt generasjon, og de fattige landene har rett og slett for mange innbyggere. Hadde vært greit med en "fresh start", og unngått alle feilene som har blitt gjort de siste 3000- 10 000 årene. Endret 14. november 2009 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 ser for meg ran av div butikker av overlevelseutstyr,sommer/vinterutstyr for jakt fiske for begge sesonger samt klær å andre ting man trenger,kommunikasjonsutstyr, evt utover det luksusting som toalettpapir etc..ellers, stjele en 4hjuling med henger og kjøre alt til hytta som er er ei jakthytte langt til fjells og utenfor all strategisk interesse av område, legge ut varsling og alarmer om noen skulle komme for nært, og lage planer for videre forflyttning om nødvendig med alt av forsyninger klar til rask evakurering i det skjulte om nødvending, noe som ikke blir for mye med tanke på at man er bare en eller to personer..ellers holdt seg unna alt som har med norsk millitær og gjøre overhodet inludert rettsvesen og hv og sivilforsvar, you name it!. sorry mac men det er sånn norge er blitt!. Tja det ble vel et raskt overslag her..resten tar man som tida går..tullingene som har starta det hele dør nok ut etterhvert :D Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg ville rømt opp på en av våre vidder og lagd en ny sivilisasjon der Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg ville rømt opp på en av våre vidder og lagd en ny sivilisasjon der Men da kan du liksegodt flytte til et avsidesliggende strøk hvor det allerede er sivilisasjon. Slipper du å lage nye veier, kraftverk osv... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hadde stjelt en varebil og henta sykelig mye joikakaker og cola. Etter det hadde jeg stjelt et våpen eller 2 med scope på, etter det hadde jeg kledd meg i brunt og spassert oppå en fjelltopp. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kommet meg bort fra wales og storbritannia etter som at jeg nå bor i en stormakt som har vært innvolvert i de 2 tidligere verdenskrigene og sikkert nok den neste. så har jeg reist til norge og ut dit vi har feriehus, det er en bitteliten øy med minimal strategisk nytteverdi og det er tiljengelig vann og store mengder fisk. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hadde blitt krigsfotograf! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 hadde vel jobbet som vanlig, men antagelig ikke der jeg pleier å jobbe... og med litt bedre vakthold Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hadde flytta opp på hytta med hagla, så mange patroner jeg kunne bære, et lass med hermetikk og kalktabletter, for så å gravd meg ned i et høl. Når post-apokalypsen bryter ut skal ikke jeg være den som sitter uten våpen! Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Rømt til sverige, og levd vidre derifra Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg og noen kompiser har planer for dette. Vi kommer til å rane våbensjappa i byen først, så vi har noe å forsvare oss med. Så må vi rane matbutikker for mat, både ferskvare og boksemat. Så bærer det rett opp på fjellet i noen stjålne suver, og barikaderer oss på ei hytte. Der sitter vi og holder stand så lenge vi orker, eller til vi blir drept. Endret 16. november 2009 av V-by Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ut ifra det jeg leser her ville jo de fleste dratt opp på fjellet i stjålet kjøretøy og stjelt våpen med stjelt mat. blir vel litt folksomt på fjellene etterhvert, og dermed kan de bli ett strategisk mål... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Dratt til fjellet og håpet på at jeg ikke ble bomba Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 ut ifra det jeg leser her ville jo de fleste dratt opp på fjellet i stjålet kjøretøy og stjelt våpen med stjelt mat.blir vel litt folksomt på fjellene etterhvert, og dermed kan de bli ett strategisk mål... Befolkningstettheten i Norge er jo 12 mann per kvadratkilometer Tror vi greier å få spredt oss ganske bra! Jeg tenker liksom eneste muligheten for WW3 når den skjer er at det blir atomkrig. Så da blir det Fallout-reenacting for alle penga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå