Suppekatten Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Spørsmålet er simpelt:Hva ville du gjort om tredje verdenskrig brøt ut?Spørsmålet er jo også selfølgelig om atom våpen var involvert:Min mening:Uten atomvåpen: Demonstrert og lekt litt max manus? Med Atomvåpen: Aner ikke Men til det seriøse så er spørsmålet hvordan man overlever best, ved en atomkrig i forhold til det å skaffe mat/rent vatn osv?Vet ikke om dette er feilpostet, men moderator får eventuelt ordne Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En tredje verdenskrig betyr jo ikke at vi direkte blir involvert. Men du tenker vel mest på om det vil være krig i vårt land? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 En tredje verdenskrig betyr jo ikke at vi direkte blir involvert. Men du tenker vel mest på om det vil være krig i vårt land? Tenker krig i vårt land ja Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En tredje verdenskrig betyr jo ikke at vi direkte blir involvert. Men du tenker vel mest på om det vil være krig i vårt land? vi i nord ville gjort som før..klart oss helt fint! de sør for trøndelag ville fortsatt gjort som tidligere..rømt til sverige eller england avhenging av blått eller rødt blod lol.. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Rømt til Jan Mayen. Ingen gidder vel atombombe en liten øy? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hadde jeg vist at denne plassen skulle bli bombet med en atombombe så hadde jeg stukket av, til sverige eller noe antar jeg. Det er ingen bomberom rundt her som er atomsikre så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hadde nok blitt som på Fallout, man hadde bygd Vaults og gjemt seg der i 100 år Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) hm jan mayen var en god ide..må lage liste over ting og tang man må bringe med seg, ser for meg standard overlevelseutstyr,jakt,fiske,klær, og på en eller annen måte noe kommunikasjonsutstyr som fungrer, litt tvilsomt om det har vært abomber eller?! edit : ser for meg at det er isolerte folkeslag rundt om i verden som lever så avsides at de vil bli lite påvirket av en slik krig?. Endret 27. oktober 2009 av Hudrin Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gief WW3. Hadde blitt en gelning som raget rundt og plyndret alt og alle. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lekt Max Manus! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 hadde vel løpt rund og stalka Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tipper jeg hadde rømt til Sverige. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Rømt langt inn i skogen og dratt på litt Max Manus tokter i blant Lenke til kommentar
dask Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Drukke meg sørpe kanon Lenke til kommentar
safags Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Dratt opp til hytta uten strøm og vann langt utti gokk uten noen menneskelig kontakt mil etter mil. Hatt en haug med supplies. Er vann i nærheten. Prøvd å finnet ut ting som ikke trenges stekt eller varmet, siden skaper røyk. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kjøpt prostituert(til å ha hele livet), rana flere butikker for å skaffe nok hermetikk mat til leeenge, dratt i midten av absolutt ingenting og bosatt meg der. 8) Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Invistert aksjer i våpenprodusenter Lenke til kommentar
mkon Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 investere i våpenindndustrien kan være lurt da ja:D Hadde vel laga bunker i kjeller og hatt nasam system i hagen. Samt en hel haug med ammo og en hk 416 på lur. Hadde vel hatt liten sjangs, men morro å prøve selv om ting kunne gått til helvette :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå