Cannabiskopen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Potsmoker, du liker å være deg selv og ingen andre, du liker å sitte på Pcen (MYE), hører mye på musikk, rett og slett en ganske sær person med en middels vennekrets med folk som er ganske like deg selv. Du omgås lite med folk som ikke er som deg. Har omtrendt bare guttevenner og noen få sære jentevenner fra ungdomsskolen/VGS. Om du har dame er hun en ganske jordnær men spesiell kvinne, kanskje litt nerdete jente, og kanskje ganske kinky! Må nok engang nevne potsmoker. Sykt sær musikk. Omtrendt 16 CM lang penis. Du har vært mye på Mallorca for å få litt sol på den ekstremt bleke kroppen din og èn gang på Ibiza og kanskje et par ganger på kanariøyene når du var liten. Du likte ikke Ibiza spesielt godt, du syntes det var ok å sitte stille i barene å "bare chille", men noen av klubbene der likte du musikken, men innerst inne lengtet du litt hjem til Pcen og din eksterne HDD med 50 GB + med porr. Enten elsker du å bade, eller så hater du det, men du syns hvertfall ikke det er helt ok. Du kjeder deg endel og er sjeldent spontan. Det er det jeg fikk ut av musikken og det du skrev over youtube klippet. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Du liker ikke den du er og prøver å gi inntrykk av at du er en annen. (eller du prøver å være morsom, men er ikke i stand til det) Noen som klarer å finne ut noe mer om meg enn å bomme på håret Sam Endret 3. januar 2010 av SamBell Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Stemmer nesten perfekt det der. Bortsett fra at jeg ikke er potsmoker lenger. Jentevenner har jeg ikke hehe. Men skal prøve å få meg dame nå som jeg snart får meg ny leilighet. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du liker ikke den du er og prøver å gi inntrykk av at du er en annen. (eller du prøver å være morsom, men er ikke i stand til det) Noen som klarer å finne ut noe mer om meg enn å bome på håret Sam Hehe, vi var to personer her så var vanskelig å finne en som passa begge. Litt seint for RickRolls kanskje Stemmer nesten perfekt det der. Bortsett fra at jeg ikke er potsmoker lenger. Jentevenner har jeg ikke hehe. Men skal prøve å få meg dame nå som jeg snart får meg ny leilighet. dæven! Beklager om vi var litt i overkant negative! To trøtte karer her. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 SamBell: Du er over gjennomsnittlig interessert i Fotball, og du bruker en god del av fritiden din på å spille FIFA. Du spiller også fotball på fritiden, men ikke noe høyere nivå en 3.-4. Divisjon. Du er fra en mellomstor by på Østlandet et sted og er rundt 20 år gammel. Du har et par nære kamerater som du henger med en gang i blandt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) SamBell: Du er over gjennomsnittlig interessert i Fotball, og du bruker en god del av fritiden din på å spille FIFA. Du spiller også fotball på fritiden, men ikke noe høyere nivå en 3.-4. Divisjon. Du er fra en mellomstor by på Østlandet et sted og er rundt 20 år gammel. Du har et par nære kamerater som du henger med en gang i blandt. Over snittet: Ja FIFA: Nei (Manager League holder) Spiller ikke Vestlending fra landet (bor i Bergen nå) 40+ kameratene er omtrent på det nivået (3-5 nære) Endret 4. januar 2010 av SamBell Lenke til kommentar
Suvana Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) mau5trap - Tror du er en veldig spesiell fyr med sterke meninger. Tror også du skiller deg ganske ut. Ser for meg at du er i midten av 20 årene, er singel og har kanskje skate/hip hop stil? Ser også for meg at du liker å feste. Se filmen hos Youtube Jeg er jente forresten! Endret 4. januar 2010 av Suvana Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Suvana: Du er 19 år og har et friår fra skolen der du jobber. Pengene du tjener har du tenkt å bruke på interrail rundt i Europa sammen med en god venn. Du er interessert i musikk og film og hører på band som Swallow the sun, Insomnium, Ensiferum og resten av den viking smørja der. En annen interesse du har er tatoveringer og piercing. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Vowels, du er selv 19 år, ville tippet 15, men du skrev greit, så går for 19. Du har en del venner av begge kjønn, hvor mange kalles emoer/gotere... Du hater folk som følger det som er "In" og har derfor selv en ganske sær stil hvor det går mye i sort. Du holdt såvidt ut gymnaset med meget middelmådige karakterer. En av dine største interesser er nettopp musikk, hvor du har satt deg spesielt inn i det "harde" og enda ikke forstått at det bare er skrål. Du hører på rolig musikk i hemmelighet ettersom musikk er stil for deg og du har et image du må opprettholde. Du bor fortsatt hjemme hos en av foreldrene dine, som er skilt. Det er uaktuelt for deg å gå inn i ting som militæret, fordi du ikke tåler autoritære personer. Du vet best selv. Du ble også til tider mobbet på ungdomsskolen, noe som gikk over på gymnaset fordi du fant likesinnede som du valgte å tilbringe tid med. Mitt bidrag Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tror du bommer stort. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hehe, lett. Ingenting stemte, bortsett fra at jeg ikke har vært i militæret. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Håk: Overdrevent selvbilde. Lang og tynn, noe som står dårlig til den ironiske gangsta-klestilen, litt dårligere enn du egentlig er klar over, noe som tipper hele greia over fra ironisk/morsom til ufrivillig tåpelig. Går kun i merkeklær, men det trenger langt fra å være logoflash, du har en klar teori om hvordan du ønsker å se ut, og legger opp looken deretter. Prangende og baggy, du hater preppy og emo (ikke å vanskelig å gjette ut fra det du skriver, men det er nå så). Du blir egentlig sett på som en ufordragelig person av ganske mange, noe du er klar over, men hever deg over med et flir. De er jo bare sauer uansett. Du er glad i helgefylla, men en upscale-variant, dyr vodka og diverse miksturer. Få chicksa småfulle og sodomisere dem på mamma og pappas soverom er favoritten. Du er 23 år gammel. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Svinepels: Du er en veldig glad person. Veldig sosial, har mange venner og er lett omgjengelig. Blir ofte sint, men nesten aldri langsint. Ca. 20-25 år og jente. Litt rampete (punkete), kler deg lett og fargerikt. Du er først og fremst en livsnyter, ikke en intellektuell (skjønt du er langt fra dum). ok, min tur: http://www.youtube.com/watch?v=rOvSZOLathQ Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Håk: Overdrevent selvbilde. Lang og tynn, noe som står dårlig til den ironiske gangsta-klestilen, litt dårligere enn du egentlig er klar over, noe som tipper hele greia over fra ironisk/morsom til ufrivillig tåpelig. Går kun i merkeklær, men det trenger langt fra å være logoflash, du har en klar teori om hvordan du ønsker å se ut, og legger opp looken deretter. Prangende og baggy, du hater preppy og emo (ikke å vanskelig å gjette ut fra det du skriver, men det er nå så). Du blir egentlig sett på som en ufordragelig person av ganske mange, noe du er klar over, men hever deg over med et flir. De er jo bare sauer uansett. Du er glad i helgefylla, men en upscale-variant, dyr vodka og diverse miksturer. Få chicksa småfulle og sodomisere dem på mamma og pappas soverom er favoritten. Du er 23 år gammel. Hehe! Jeg er kun 177, og ikke det jeg kaller tynn(mer muskuløs, dessuten har jeg ikke overdrevent selvbilde!HAHAHA). hmm, gangsta, ikke egentlig og ikke kun merkeklær, det syns jeg er kvalmt, noe jeg også syns om preppy, emo(men som du sa ikke vanskelig å forstå ) Noen ser på meg som ufordragelig ja, og helgefylla er kos, men den med mamma og pappas soverom var morsom! også er jeg 18år... Vet jeg dro igang en negativ-tilbakemelding runde nå, men syns det var litt artig Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) stud27: Musikk er stort i livet ditt. Spesiellt musikk med mening. Du liker å høre på trist musikk, og tenke på hvor bra det var før. Du er en reflektert person, en person andre ser opp til. Samtidig liker du ikke å stikke deg ut, du holder deg litt i bakgrunnen og analyserer situasjonen før du bryter ut med din mening. Du er noe-og-tyve, er lav for alderen, og tar hver dag som den kommer. Du kler deg helst i mørke klær, men har ikke noe imot å ta på deg litt farger iblant. Se filmen hos Youtube Endret 7. januar 2010 av Cuz Lenke til kommentar
someOen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Du er 19 år. Håret ditt er halv-langt. Du røyker, men ikkje mykje. Du har ei interesse for grafisk design og bruker mac. Du speler eit instrument som ikkje er el-gitar. Du bruker ofte facebook til å skrive sarkastiske kommentarar, som ingen tar for tungt. Du har alltid hatt karakterar langt over gjennomsnittet, men liker ikkje å snakke om det. Du har ein tendens til å alltid like dei første par albumene ein artist ga ut best. Du har vore i minst eit band som du sluttet i fordi du var det eineste medlemmet som tok det seriøst. Du er god til å argumentere. Politisk ligger du rundt Venstre. EDIT: Eg såg ikkje ein gong det som stod i signaturen din om argumentasjon, haha. Endret 7. januar 2010 av someOen Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Du er 22 år. Du har halvlangt hår. Du røyker 20 sigaretter til dagen. Du går for tiden på høyskole/universitet og du ligger sånn midt på treet karaktermessig. Musikk er en stor del av livet ditt og du liker best rock/jazz, men liker også rolig jazz. Lenke til kommentar
Vaskebalje Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Usikker på hvordan dette går, men jeg prøver meg! Du er en mann i middelalderen (30-40), som kanskje lengter litt tilbake til slik som ting var før? Du er en tankefull og relativt rolig person, som setter pris på god musikk. Du liker ikke hvordan verden er, men du lever med det, fordi "du vet at du ikke kan vinne!" Så var den kunsten å finne en sang som representerer meg... Hmm. Prøver med denne, lykke til! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Vaskebalje: Du er en gutt mellom 18 og 25 år. Du ser ganske gjennomsnittlig ut, og har nesten utelukkende guttevenner. Du klarer deg greit på skolen, og foretrekker realfag framfor samfunns- eller språkfag. Du spiller kanskje elgitar eller bass. Du liker dyr. Spent på å se åssen denne representerer meg. Endret 9. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå