Xsandri Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Frohman: Du liker å gå med frakk. Ikke en random frakk heller. Den skal Være lang, og lysebrun. Du bruker også solbriller, og en hatt som matcher resten av klærne. Å gå rundt å fundere på ting, og henge rundt i mafia barer etter småting å spore opp er den helt normale lørdagskvelden for deg. Du liker å se ordentlig ut, og seriøs. Du liker også å slå deg løs med en 30 centimeter lang joint og italiensk språk rundt damene. Du har vanligvis ikke fått mye napp hos damene, men det er en du holder ett godt øye til om dagen. Og hun er blond. Du har kort brunt hår, 1-2 dagers skjegg. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 @Xsandri Du liker rap, helst med svarte gangster artister. Dette gjenspeiler seg i personligheten din og stilen din. Du liker å gå i genserjakke, litt åpnet, og går ofte i caps. Du liker å feste, men samtidig liker du også å være for deg selv og slappe av. Du spiser ofte fastfood, men sier ikke nei til en skikkelig middag. Du har noen nære venner, men en god del ikke fullt så nære venner. Du stoler litt for lett på mennesker, noe somnoen ganger fører deg til situasjoner du egentlig ikke ville komme opp i. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tråden hadde blitt artigere hvis folk slutta å helgardere.. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) @Mondania Du går konstant med headset på deg. Du har langt svart hår og du spiller gitar eller synger i et deth-metal band. Vennene dine har også svart langt hår. Dere bor i Oslo og har fullført videregående. Du er ikke ofte ute på de vanlige utestedene, men du er ofte sossial Endret 7. desember 2009 av Haan Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tråden hadde blitt artigere hvis folk slutta å helgardere.. Er det ikke litte granne gøy når folk gjetter en del da? Jeg synes sånn jeg ble dømmet nå er bedre enn sånn de drev på første side f. eks. min mening. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Haan: Du virker til å like litt mer mainstream musikk (techno-ish) og går kledd stort sett i per definisjon vanlige klær. Du synes det er morsomt/interessant med videoer som du postet og hører på det meste som er interessant eller inn for øyeblikket. Du kan høre på musikk som vennene dine ofte beskriver som teit, rar eller morsom, men har ikke noe problem med det. Du liker å ta ting som det kommer, og er stort sett en ganske avslappet person. Se filmen hos Youtube edit: ny video Endret 7. desember 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tråden hadde blitt artigere hvis folk slutta å helgardere.. Er det ikke litte granne gøy når folk gjetter en del da? Jeg synes sånn jeg ble dømmet nå er bedre enn sånn de drev på første side f. eks. min mening. Tror det siktes mer til gjetting av typen "du liker å feste, men du sier heller ikke nei takk til å sitte inne og sture", og "du liker fastfood, men du liker også restaurantmat, for ikke å snakke om frukt og mammas kjøttkaker" Med andre ord, helgardering Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Mr.Graves: Vill tro rammstein er det 'hardeste' du hører på,du beverger deg nok ikkje så mye over i metal delen av musikk ellers. klestilen din er nok ganske vanlig, eller kansje litt annerledes en vanlige folk. Liker klær og passe på at det ser bra ut! Se filmen hos Youtube Endret 8. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) klarte ikke høre mer enn noen sekunder med statisk støy, du har svart emo klesstil, dama di har smikna seg hvitt i trynet og har svart rundt øya. dere ser på dere selv som om dere har skjønt noe resten av samfunnet ikke har. Se filmen hos Youtube Endret 8. desember 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg skal prøve å unngå dømme deg etter din manglende evne til å skille mellom metal og emo. Du er intelligent, er enten student eller leser en del bøker på fritiden. Du er ikke spesielt utadvent eller et festmenneske, men trives i sosialt lag med de du har noe til felles med. Du heller mer mot høyresiden enn venstresiden i politikken, og har dine klare meninger om de ting du bryr deg om. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg skal prøve å unngå dømme deg etter din manglende evne til å skille mellom metal og emo. Du er intelligent, er enten student eller leser en del bøker på fritiden. Du er ikke spesielt utadvent eller et festmenneske, men trives i sosialt lag med de du har noe til felles med. Du heller mer mot høyresiden enn venstresiden i politikken, og har dine klare meninger om de ting du bryr deg om. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) blablabalDu er ca 22 år, sitter mye hjemme, bruker en god del til på youtube, bruker ofte fritiden til å studere småting du finner på nettet, som egentlig ikke er så intressangt for folk flest.Du er en selvsikker person, med et vanlig liv utenom, vennene dise går ofte med gammelt slitt tøy, dusjer en gang i uka. Så min melodi for nå: Endret 9. desember 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 du liker å gå på klubber o.l og er ganske opptatt av utseende ditt, kjøper helst "trendy" klær. er ca 25 år og bruker mye av tiden hjemme og hører på musikk. på nettet er du mye på facebook og oppdaterer stausen ofte. du har endel venner, og noen GODE venner. mins sang: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Du gjør ditt beste i å være skikkelig retro, bruker apple produkter og er i overkant glad i å vise det til folk. Noe sier meg at musikksmaken avhenger av humøret, og så lenge det høres bra ut for deg kan du høre på det. Tror du hører på musikk, uten å egentlig legge merke til tekstene og meningen bak de. Du har en bestevenn, og hun er jente, du er i sent i tenårene... Meh, alt blir bare gjetning, hahaha Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Pjolter Knicksen, nå skal du plukkes fra hverandre. Du har ganske mange venner, og er ofte på byen. Fotball er eller har vært en viktig del av livet ditt. Øl smaker godt, og du har kjøpt ganske mange julegaver. Dersom du stemte i år, stemte du Frp eller Høyre. Se filmen hos Youtube Endret 23. desember 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Du gjør ditt beste i å være skikkelig retro, bruker apple produkter og er i overkant glad i å vise det til folk. Noe sier meg at musikksmaken avhenger av humøret, og så lenge det høres bra ut for deg kan du høre på det. Tror du hører på musikk, uten å egentlig legge merke til tekstene og meningen bak de. Du har en bestevenn, og hun er jente, du er i sent i tenårene... Meh, alt blir bare gjetning, hahaha jeg har en ipod da Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hahaha, jeg 'traff' på en Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 ...Du er 17 år, går på skole, allmen fag, musikk hører du helst på iPod Touchen din som du har i lomma, på bussen til og fra skolen. Du er gjennomsnittelig god på skolen, eller kanskje litt mindre integent i forhold til andre.Hjemme har du et knøttlite rom med masse rot, og en PC i hjørnet, din vennekrets er ganske normal, og dere bruker ikke spessielt mye tid og penger på klær. Du bruker også en del av tiden din på å se på TV. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Dj_Evelen - Du er kristen, men liker ikke å skryte av det. Du er relativt opplyst og intelligent, du gjør det greit på skolen. Variasjon er en nøkkel i livet ditt. Du har endel venner, men ikke så mange nære. Du liker å eksperimentere, finne nye ting andre ikke vet om. Kvaliteten er litt dårlig, men det får være. Endret 24. desember 2009 av Cuz Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Cuz: Du liker å skille deg ut av mengden og er ikke redd for å vise det frem. Du er en perfeksjonist som ler hånlig hver gang du hører en tone som blir spilt litt surt. Du er glad i å jamme, og spiller både kontrabass, saksofon og ditt hjertebarn, bassgitar. Utenom det er du litt over gjennomsnittlig god på skolen, og er aktiv på venstresiden politisk. Endret 24. desember 2009 av mau5trap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå