Gå til innhold

Døm personen over deg etter musikksmaken sin!

PgUp

Anbefalte innlegg

TheGnome:

Du er en utadvendt type og er populær blandt de fleste, selvom du ikke gjør noe annet enn å være deg selv for å oppnå høy status. Du hater å bli puttet i bås noe som reflekteres gjennom musikksmaken din som beveger seg over ett stort spekter av sjangere. Derfor liker du heller ikke å få spørsmålet "Hvordan musikk er det du liker?" det blir nemlig helt håpløst å svare, for en dag er det rock, neste dag er det jazz og plutselig er det irsk folkemusikk som fenger deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tremolo:

Musikkinteressert, men du hører mest på gitarbasert rock og metal. Gjerne av den litt gamle skolen, men slett ikke bare. Du spiller gitar og er flink nok til å imponere. Du, el-gitaren og en slitt sofa i en mørk kjeller hører like mye sammen som elgen gjør med solnedgangen. Du kan kanskje se litt spesiell ut, men du er definitivt en grei og hyggelig kar når man blir kjent med deg. Man skal ikke skue hunden på hårene er det vel noen som har sagt. Du liker biff. :)

Lenke til kommentar

m0kk:

Relativt nyvunnen interesse for (god) musikk, og tar derfor lite hensyn til hva som er "for mainstream" osv. God egenskap, og du har mye å se frem til. Tipper du er ca 16 år.

Du har alltid vært han litt rare i klassen, men fortsatt hatt gode venner hele veien.

(Sangen begynner ca 1:30 inn i videoen)

Endret av edds
Lenke til kommentar

Hehe, ikke helt i blinken den der, edds. Er 21, den store musikkinteresse min har nok eksistert i noen år nå, men er vel kanskje relativt nyvunnen når man ser på det store bildet. At jeg driter i hva som er mainstream stemmer forsåvidt godt, en dag er det The Spectacle som gjelder, en dag Burial, mens en annen dag setter jeg på litt Taylor Swift på Spotify. Er nok likevel blitt mer kresen i smaken med årene, enn hva jeg har lyst å innrømme.

Den siste påstanden er forøvrig spot on. ;)

Skulle gjerne skrevet to ord om deg, men youtube er sperret på jobben.

Endret av mOkk
Lenke til kommentar

Edds, du kler deg elegant og bor i byen. Du er meget interessert i musikk, film og kunst. Du drikker deg ikke full på byen, men tar heller et glass vin hjemme hos en god venn og setter pris på gode samtaler.

En intelligent person med et ikke altfor stort sosialt nettverk, men til gjengjeld svært gode venner.

Lenke til kommentar

Du er en selvsentrert, selvopptatt person. Du liker helt å snakke om din egen musikksmak, og hvis det er noen som faktisk har hørt om musikken din når du prater om den så blir du litt overrasket. Du bruker eller har brukt sixpence. Du sverger til din spesielle type øl. Du har dine periodiske små depresjoner, men er vanligvis en oppegående person. Du er ikke religiøs. Du er student.

På pur faen(og for litt pr) poster jeg sangen til russebussen min, ubrukeli 2010.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Du er en gutt/mann på 1.80 med mørkt kort hår. Liker å feste, men liker å være alene hvor ting er rolig og. Du bryr deg lite om hva andre mener om deg, og du er for det meste blid. Skole har aldri vært din greie, og du har alltid gledet deg til du kan begynne å jobbe, og bo for deg selv :)

Lenke til kommentar

Mike32: Stor lidenskap for rap og hip-hop. Jeg tror du bor utenfor en storby, men fristes av livet i ghettoen. Er egentlig ganske fornøy med deg selv og livet generelt, men har et hemmelig ønske om å slå gjennom som rapartist. Mikser og battler på fritida.

Slenger like greit inn to vilt kontrasterende låter, så har Freudspirene her inne litt å leke med ;)

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

McMuffin: Du er frittenkende, og liker å stille kritiske spørsmål til de fleste teorier, selv om du i utgangspunktet er enig selv. Du liker logikk, men til syvende og sist er det følelsene som bestemmer de fleste avgjørelser du tar. Du oppfattes som en litt diffus type, som er vanskelig å få helt taket på. De som står deg nærmest, kjenner deg som varm og omtenksom, mens andre ser på deg som en litt rampete smartass.

Lenke til kommentar

til themartine:

du er en moden kvinne, som klorer deg fast i det litt trivielle og trygge. sannsynligvis er ditt arbeid relatert til undervisning eller sosialt arbeid i en eller annen form. du er ikke redd for å si det du mener og gi dine venner/kollegar råd på deres vei, og du er god til å vise at du bryr deg om andre. du er kanskje ikke flink nok til å utforde deg selv for å oppnå de målene du virkelig hadde ønsket du skulle klare, og sliter kanskje litt med å komme igang med noe du virkelig liker.

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Endret av Arbiter_84
Lenke til kommentar

Arbiter_84:

Det du gjør vil du helst ha planlagt på forhånd. Rutiner er et ord som beskriver deg godt.

Samtidig så er du ikke redd får å prøve nye ting hvis du får litt tid til å tenke på det.

Du er også glad i å gjøre flere ting påp en gang, effektivitet i arbeidet ditt er viktig for deg.

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Endret av Zuveren
Lenke til kommentar
til themartine:

du er en moden kvinne, som klorer deg fast i det litt trivielle og trygge. sannsynligvis er ditt arbeid relatert til undervisning eller sosialt arbeid i en eller annen form. du er ikke redd for å si det du mener og gi dine venner/kollegar råd på deres vei, og du er god til å vise at du bryr deg om andre. du er kanskje ikke flink nok til å utforde deg selv for å oppnå de målene du virkelig hadde ønsket du skulle klare, og sliter kanskje litt med å komme igang med noe du virkelig liker.

Oi, dette var nesten skummelt treffende. Moden kvinne høres litt vel middeladrende ut, men ellers veldig bra, bare ut fra Pat Benatar. :D

Lenke til kommentar
Arbiter_84:

Det du gjør vil du helst ha planlagt på forhånd. Rutiner er et ord som beskriver deg godt.

Samtidig så er du ikke redd får å prøve nye ting hvis du får litt tid til å tenke på det.

Du er også glad i å gjøre flere ting påp en gang, effektivitet i arbeidet ditt er viktig for deg.

Dette er ganske langt unna. Ta alt dette og inverter det, kanskje du finner meg et eller annet sted på den motsatte skalaen. Eneste som treffer er at jeg kan gjøre mye forskjellig på en gang.

Endret av Arbiter_84
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Zuveren: Du er veldig innadvendt, på grensen til autistisk, og blir gjerne sett på som en litt freaky fyr som sjelden smiler. Du er ikke spesielt høy, og du liker tanken på tweedjakker, selv om du helst bare går i noe tilfeldig sammenrask, siden du ikke gidder å prioritere utseendet ditt. Du har krøller som dekker ørene, og du er nærsynt. Du er slank, men klossete. Du dagdrømmer sjelden eller aldri, ambisjonene dine er ulne, mye fordi dine kunstneriske sider og dine "skoleflinke" sider står i steil opposisjon og bryter hverandre ned. Tross alt dette har du bra med selvtillit - du vet hva du er verd, og du vet at det ordner seg til slutt bare man har troa og holder seg tørr på føttene.

Lenke til kommentar

Svinepelz: Du er en mann i 20-årene, og er flink når det kommer til det sosiale. Du har flere venner av begge kjønn. Du har alltid skilt deg litt ut fra de andre, ikke fordi du vil, men fordi det bare er deg, og du liker å gå med bandskjorter. Folk liker deg selvom du skiller deg ut, men enkelte kan tro at du har en trang til å skille deg ut, både ut i fra hvem du er og hvordan du snakker til andre, derfor finner flere deg irriterende. Du liker å filosofere over livet, og leser ofte bøker, som du tar mye inspirasjon fra. Du liker rutiner, selv om dette ikke alltid gjenspeiles i dagliglivet ditt. Folk flest opplever deg som en intelligent mann, og du kan ha en tendens til å oppføre deg litt arrogant. Du er sta, og tolerant på noen punkter, mens du faktisk kan hate andre hvis meningene til disse folkene er for mye imot dine. Du har en gjennomsnittlig høyde, ca 180-183 høy, og du har brunt hår. Du er nokså pen, men du er fremdeles litt misfornøyd med ditt utseende.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Sheogorath:

Musikksmaken din er rimelig variert, men du klamrer deg fortsatt over på de litt roligere stier som oftest.

Du bryr deg lite om utseendet ditt, og er rimelig utadvendt.

En god bok og et glass vin frister mer enn en bråkete nattklubb med *DUNK DUNK*-musikk.

Jeg vil si du er rundt 20-30 år og holder deg til en mer lukket vennegruppe. Du tør definitivt å vise hvem du er. :)

Lenke til kommentar

Du traff nokså godt! Tør definitivt å vise hvem jeg er, og har aldri funnet noen med en mer variert musikksmak enn meg, selvom jeg kan få brekninger av noe musikk! Er ikke tilhenger av høylytte nattklubber nei, og selv om jeg ofte holder med mange, gode kompiser, vil jeg ikke si jeg bare holder til i en lukket gruppe :)

Endret av Sheogorath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...