Gå til innhold

Døm personen over deg etter musikksmaken sin!


PgUp

Anbefalte innlegg

 

 

 

Du er 17 år, og midt i eit rødt ungdomsopprør. Du er medlem i Rød Ungdom, men byrjar å innse at det bare er nettopp det, eit opprør. Du kler deg i jeans og t-skjortar. På fritida di når du ikkje er opptatt med skulearbeid er du mykje på diverse "alternative" ungdomskaféar der du diskuterar politikk med dine bekjente.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ROI-FH6tnfY

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Boss

 

Du bærer cowboyhatt med stor stolthet, og er det kaldt ute hiver du likegodt på deg en lang, svart frakk. Du er styrer unna hettegensere og store bukser, og finner komfort i t-skjorter med samfunnskritiske og humoristiske kommentarer, samt iøynefallende trange sorte bukser. Har du rundet 20, så er geiteskjegget på plass. Favorittmåltidet ditt er øl og peanøtter, og du er en hemmelig beundrer av MC-klubber.

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dr.Van Nordstrand: Du kommer fra en middelklasse familie, husker selv dette var min yndlingsang for et år siden eller noe sånt, så kanskje er vi litt lik. Du er litt samfunskritisk og liker å tenke på deg selv som et individ. MEN du hater folk som skal skille seg ut på trass med klær osv... Til vanlig kjører du en nøytral stil, litt gangster aka du har en NY cap og noen skate klær, men tror kanskje også du har en del i retning ralph lauren. På skolen gjør du det helt greit!

 

Haha, kan godt hende jeg bommer totalt altså.

 

http://www.youtube.com/watch?v=y8wvq43wCSg

Lenke til kommentar

Dr.Van Nordstrand: Du kommer fra en middelklasse familie, husker selv dette var min yndlingsang for et år siden eller noe sånt, så kanskje er vi litt lik. Du er litt samfunskritisk og liker å tenke på deg selv som et individ. MEN du hater folk som skal skille seg ut på trass med klær osv... Til vanlig kjører du en nøytral stil, litt gangster aka du har en NY cap og noen skate klær, men tror kanskje også du har en del i retning ralph lauren. På skolen gjør du det helt greit!

 

Haha, kan godt hende jeg bommer totalt altså.

Ikke helt bom. Middelklasse, samfunnskritisk, individuell (men som en del av en større helhet) og nøytral. Vil ikke si jeg hater folk som på trass skiller seg ut, men jeg gjør såklart som ethvert forstandig menneske narr av slike personer. Kjører på ingen måte ganster-stil, og det er vedtatt forbud om å plassere caps på mitt hode.

Lenke til kommentar

NoNamesleft: Du er en ganske travel type, er ofte med venner og bekjente. Når du endelig får fri til å være litt for deg selv setter du deg godt tilbake og hører på avslappende musikk (eller som er avslappende for deg). Du er i 20 åra, bor for deg selv og vurderer kjøp av hund.

 

Lenke til kommentar

The Catalyst:

Du går med slike sorte armbånd med "pigger", har kanskje piggsveis og går alltid med en eller annen black metal / death metal t-skjorte for å illustrere din fascinasjon til musikken. Du bor fortsatt hos foreldre, og har gutterommet fylt opp med likedan effekter, og er 18-19 år.

 

Lenke til kommentar

Litt vanskelig fordi det er så mange som liker det bandet. Hmmm.. Du er bare kompisen til han som er true-metalskalle, han som fant bandet før deg. Du har ikke langt hår. Alder er litt vanskelig å finne ut av. Men jeg kan tippe på 16-18 år. Du har egentlig ikke sansen for avansert musikk, ikke så veldig musikkinteressert med andre ord. Du liker teknisk, akademisk korrekt musikk som ikke bryter særlig med det bestående.

 

http://www.youtube.com/watch?v=J2o1jJ2vfPY

http://www.youtube.com/watch?v=jEEFVA89f3M&feature=related

Lenke til kommentar

Du ønsker at du egentlig vokste opp på 60-tallet slik at du slapp all hip-hop, trance og skate-punk idag. I den samme 60-talls drømmen later du som at du skeiver totalt ut, prøver narkotika, har tilfeldig sex og lever i nuet, men i virkeligheten er du en ganske forsiktig type som hverken tørr å drikke for mye, eller har særlig suksess med damer. Du finner din egen identitet ved at du kun liker den musikken du gjør, og du søker deg etter musikk som er langt ifra det andre hører på. Iblant finner du pop-låter som du digger, men disse later du som at du hater, eller hører på de i smug når ingen kan merke det. Du har såklart flere bilder av Syd Barrett rundt omkring i ditt rom, han er som et ikon på det du drømmer om, men aldri gjør.

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=tgAhqVVVBd8

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Du rir på hest, mens du er iført cowboyhatt og slik dustercoat (lang, brun frakk). Ubarbert og halvlangt hår. Du tygger skrå når du ikke røyker sigar, og du drikker kun bart brennevin.

 

Eller så er du en normal fyr, med velfrisert skjegg, går kledd i normale klær, håret er kanskje ikke så kort, men du har hvertfall ikke mye nedfor ørene. Du passer inn i samfunnet, men nymotens musikk som "RnB" (eller pophiphop, som jeg kaller det), hiphop og elektronisk musikk er ikke noe for deg. Allikevel tåler du det meste av musikk på fest, der du drikker øl og brunt brennevin.

 

Lenke til kommentar

Du er i midten av 20 årene, går helst kledd i semi-tighte jeans, som gjerne er litt slitte.

Ellers ganske normalt utseende, halvlangt hår, du bruker pilotbriller til tider og røyker Lucky Strike.

 

Du liker å ta deg en fest, og drikker helst rom eller andre drinker, øl er du ikke så glad i.

Tror du jobber foreløpig, men planlegger å studere noe etterhvert.

Ser for meg at du driver med noe vinteraktivitet, kanskje twintip?

 

My $0.02, sikkert total skivebom :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=F5sIXUbMgF0

Lenke til kommentar

Du er i midten av 20 årene, går helst kledd i semi-tighte jeans, som gjerne er litt slitte.

Ellers ganske normalt utseende, halvlangt hår, du bruker pilotbriller til tider og røyker Lucky Strike.

 

Du liker å ta deg en fest, og drikker helst rom eller andre drinker, øl er du ikke så glad i.

Tror du jobber foreløpig, men planlegger å studere noe etterhvert.

Ser for meg at du driver med noe vinteraktivitet, kanskje twintip?

 

My $0.02, sikkert total skivebom :p

 

 

25 år, går i slitte jeans, som er litt løsere enn semi-tight, håret er halvlangt av og til, solbrillene er pilotbriller, jeg har røyka Lucky Strike før jeg slutta, jeg tar meg gjerne en fest men er mest glad i øl/whisky, jobber nå, tror egentlig jeg er ferdig med studiene og drev med snowboard før.

 

7 treff, 2 bom. Ikke verst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...