Gå til innhold

Døm personen over deg etter musikksmaken sin!

PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

fnats

Du er avholds, jomfru, eier en iPod og har en tendens til å hyle i Facebookstatusene dine om at du kommer til å stryke på matteprøven neste uke (selv om du ender opp med 6). Du bruker en brun boblejakke i vinterstider. Favorittfilmene dine er Twilight, The Notebook og A Walk to Remember.

Duuuude... The Fray er jo fantastisk! Fattar ikkje korleis du har komt til den konklusjonen. :ermm:

/off-topic.

Vurder Kaneldrops.

Lenke til kommentar

@Gavekort

Jeg kan se for meg at du kjører motorsykkel! Ikke speedsykkel, men mer sånn Harley Davidson type. Dette betyr ikke at du ser ut som julenissen med hesteflette, men er stort sett en person som andre liker :thumbup: Du har en drøm om og reise til Sør-Amerika og du vil gjerne ha med deg noen :cool:

BTW: bra sang! Skal se litt mer på den artisten!

Her er mitt bidrag:http://www.youtube.com/watch?v=zRvPoCWElOc&feature=related

Lenke til kommentar

En eldre person som lever godt i selveste England.  "Liste klovnen" gjenger seg med Londons barskeste øltasser og driter seg ut og full hver helg og et par ganger etter jobb. (Sorry, du må ha glemt  det). Språkbruken har kommet derretter: Inngrodd, drøvelsk engelsk fra 70-talls kjernene i Englands hovedgate. 

http://www.youtube.com/watch?v=8GCnGm6Nw0w&feature=related

Lenke til kommentar

Carisma: Du er i 20-årene, bruker svart skinnjakke og er stortsett blid. Du bor enda på hjemplassen din - om ikke i nærheten av den.Du digger damer, BIL, øl og uten tvil; klassisk rock. Definitivt typen som skrur volumet høyt opp når soloen kommer, så du fanger oppmerksomhet for både musikken og bilden din ;-)

Nesten alt stemte (er 20 år), men digger ikke øl/alkohol. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...