Gå til innhold

Døm personen over deg etter musikksmaken sin!

PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er vel at folk vi skule stykt på meg skulle jeg sette på "the mars volta" på en fest.

Hah, har prøvd. Det fungerer aldri. Jeg har lært å akseptere en type musikk som festmusikk, så får min smak komme meg tilgode i mitt eget hjem.

@izek_mendez: Joa du traff rimelig bra der : )

Endret av apegryn
Lenke til kommentar

Du er en gutt i begynnelsen av tjueåra med halvlangt til langt hår og en fascinasjon for mørk estetikk. Du hører nesten utelukkende på svartmetall, kler deg i svart og nagler og har en gjeng med likesinnede du tilbringer en del tid med. Om du spiller et instrument, er det bass eller gitar. Du og vennene dine får kanskje noen rare blikk på grunn av den mørke stilen deres, men egentlig er dere hyggelige, høflige folk. Om du har en kjæreste, tilhører hun samme miljø som deg selv, og er gjerne et par år yngre enn deg.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

SweetMaryJane:

Du er dyp og selvsikker, og du tar livet med ro. Du er en som ikke henger deg for mye opp i om andre liker musikken du liker eller ikke. Jeg ser heller ikke bortifra at du spiller gitar, da enten sammen med en annen i en duo eller bare alene. Du har antakeligvis halvlangt, lysebrunt hår og er i en alder mellom 18 og 22. :cool:

Meget treffende må jeg si :)

Er dog 29 sånn rent fysisk sett ihvertfall.

Lenke til kommentar

Lemon: Du er en ung fyr, full av energi og lyst på livet.

Har kanskje en noe spesiell musikksmak, men absolutt ikke

noe veldig sært. Du liker muligens dans, og kanskje driver

du med noe (break-dance?) - uansett trives du med det du gjør. :)

Bortsett fra at jeg er ei jente og slutta med dans for flere år siden, er du ikke helt på bærtur!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Carisma

Du er 18 år, og har akkurat fått deg bil. Du liker å kjøre fort. Du spiller gitar/bass. Du har ikke langt hår, men ikke noe kort heller. Du er drit lei av skolen, og du har akkurat flyttet ut. Du har en del venner som er lik deg.

Hehe det er noe som stemte her faktisk, du traff best på alderen

(20) og at jeg "akkurat" har fått meg bil (1 år sia), liker å gasse

på littegran også - også er jeg litt lei skolen. Kort hår, spiller trommer. :)

Lemon: Du er en ung fyr, full av energi og lyst på livet.

Har kanskje en noe spesiell musikksmak, men absolutt ikke

noe veldig sært. Du liker muligens dans, og kanskje driver

du med noe (break-dance?) - uansett trives du med det du gjør. :)

Bortsett fra at jeg er ei jente og slutta med dans for flere år siden, er du ikke helt på bærtur!

Sorry, girl. ;)

Lenke til kommentar

Du er en mann i tidlig tjueårene, klesstilen din er ganske "normal" og du bryr deg ikke altfor mye om utseende. Vennekretsen din er ganske stor, men du har en mindre kjerne med venner du tilbringer mesteparten av tiden din med. Du liker å ta deg en blås i ny og ne og har tenkt mye på å teste ut diverse psykedelika i fremtiden og dette er noe du interesserer deg mye for. Etter sommeren har du tenkt å starte på universitet etter et par år med friår siden videregående.

http://www.youtube.com/watch?v=DcORVns5lJY

Lenke til kommentar

Ullsokk1: Gutt på 17 år som sansynelig vis er som de fleste andre på den alderen. Du har en variert musikksmak, er sosial og liker å være sammen med venner, har muligens en litt "chill" klesstil, liker å spille PC spill, og står enten på twintip eller snowboard.

16 år og er ikke noe jibba jibba guy, men står vel på snowboard 1-2 ganger i året da :)

Lenke til kommentar

FøkkAlt: Du er en veldig snill, og spesiell person, som liker metal osv. Alderen din er rundt 18-20 år, og du har flyttet for deg selv. Klesstilen din er svart, og håret ditt er middels langt. Du er veldig selektiv når det gjelder venner.

16 år, så jeg bor fortsatt hos foreldrene mine. Har kort hår. Og er ikke no særlig selektiv

Lenke til kommentar

Du er en mann i tidlig tjueårene, klesstilen din er ganske "normal" og du bryr deg ikke altfor mye om utseende. Vennekretsen din er ganske stor, men du har en mindre kjerne med venner du tilbringer mesteparten av tiden din med. Du liker å ta deg en blås i ny og ne og har tenkt mye på å teste ut diverse psykedelika i fremtiden og dette er noe du interesserer deg mye for. Etter sommeren har du tenkt å starte på universitet etter et par år med friår siden videregående.

Jeg er 15 år gammel, snart 16, jeg doper meg ikke på noen måter og skal starte på videregående, ellers.. veldig treffende. Har en god del venner men er bare 4-6 stykk jeg faktisk er mye med og er gode venner med, bra gjetter! :new_woot:

Jeg har langt hår og er selektiv når det gjelder venner, vennene jeg ikke er så gode venner med er vel fra da jeg ikke var så selektiv.

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Jeg er 15 år gammel, snart 16, jeg doper meg ikke på noen måter og skal starte på videregående, ellers.. veldig treffende. Har en god del venner men er bare 4-6 stykk jeg faktisk er mye med og er gode venner med, bra gjetter! :new_woot:

Jeg har langt hår og er selektiv når det gjelder venner, vennene jeg ikke er så gode venner med er vel fra da jeg ikke var så selektiv.

Du vet, tråden hadde kanskje beveget seg litt, hvis du kanskje hadde sagt noe om forrige sang som ble postet.

Kunne gjort det, jeg. Men det er jeg som postet forrige..

Lenke til kommentar

Du vet, tråden hadde kanskje beveget seg litt, hvis du hadde vurdert personen over deg i stedet får å kun poste en låt uten noen vurdering.

Trodde kanskje de to under deg hadde vurdert deg, jeg. Beklager!

Vowels: Du er 18-20 år, du røyker kanskje harsj, eller bruker andre rusmidler? Du er kanskje litt metall-head, på grunn av den sangen din?

Så da har du sikkert langt hår, kanskje du bruker mye svart? Det er alt jeg har å tro.

Lenke til kommentar

Du vet, tråden hadde kanskje beveget seg litt, hvis du kanskje hadde sagt noe om forrige sang som ble postet.

Kunne gjort det, jeg. Men det er jeg som postet forrige..

Du vet, mange andre har gjort akkurat det samme, så hvorfor plukker du meg?

Du var den siste som gjorde det. Derfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...