PgUp Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Tenkte vi skulle gjøre en solid vri på "Ranger sangen over deg", da dette har vært en artig og populær tråd. Her skal vi få ut litt fordommer til musikk, beskriv egenskapene du tror personen over deg har fordi han/hun hører på musikken han/hun gjør. Du kan godt gi tilbakemelding om hvor mye beskrivelsen din passet, men dette skal ikke være en diskusjonstråd. Vi poster videoer fra youtube, enkelt og greit. Kun en sang om gangen. Jeg begynner: Endret 13. januar 2010 av Cuz Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) iTunes hipster med iPod og iPhone. gjerne vegan eller iallfall vegetarianer. hører på major label band og kaller det "indie rock". liker Roskilde, Øya, Hove osv. min låt: Endret 26. oktober 2009 av aarolilja Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Her skal vi få ut litt fordommer til musikk, beskriv egenskapene du tror personen over deg har fordi han hører på musikken han gjør. Er det lov for jenter også, eller? aarolilja: Har overflod av tanker i hodet, og liker å bruke musikken for å utaggere. Føler seg på en merkelig måte avslappet etter å ha hørt på aggressiv og kaotisk musikk. Er sint på verden, og er ikke alltid så glad i folk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hører på det som er stilig og kult, selv om det høres ut som et kastrert esel. Behøver ikke å like det hun hører på, bare det har nok "stil". Se filmen hos Youtube Endret 26. oktober 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Går i mørke klær, nerd. Muligens langt hår. Prøver å samkjøre musikkstil med klesstil. Muligens litt outcast. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 iTunes hipster med iPod og iPhone. gjerne vegan eller iallfall vegetarianer. hører på major label band og kaller det "indie rock". liker Roskilde, Øya, Hove osv. Apple delen veit jeg ikke noe om, men resten av du skrev var så "on the money" for de Mew-fansene jeg kjenner. Nice innlegg! Blåbær: Sosial, liker å være del av en større gruppe. Glad i "å feste" gjerne med veldig høy musikk og mange mennesker. Ikke en av de med best karakterer i klassen. My turn: Totally awesome. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Langt hår, går i mørke klær, spiller mest sannsynlig i et eller annet metal band og ser ofte veldig alvorlig ut, men du er egentlig rimelig glad. Gjort det greit på skolen dog folk tror det motsatte og røyker kanskje. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) @Cpt. Shit.. Går sikkert i baggy klær, røyker hasj, tror du er gangster og er generelt ganske ensidig i musikkveien. Se filmen hos Youtube http://www.youtube.com/watch?v=a6oWvAGmiCo Slik Endret 27. oktober 2009 av Anathema Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hehe, går faktisk i helt vanlige klær, røyker ikke hasj og hater folk som tror de er gangstere. Hører på alt fra hip hop til rock. Videoen din funker ikke btw. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Langt hår, går i mørke klær, spiller mest sannsynlig i et eller annet metal band og ser ofte veldig alvorlig ut, men du er egentlig rimelig glad. Gjort det greit på skolen dog folk tror det motsatte og røyker kanskje. Jeg går i bandtskjorter, men spiller ikke i noe band nå lenger. Og ja, jeg er stort sett veldig fornøyd og jeg gjorde det bra på skolen. Røyka før. Ikke dårlig, ikke dårlig. Aldri hatt langt hår riktignok. Endret 27. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå var det vel strengt talt på sin plass med en vurdering før man poster sin egen video. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Bruker kanskje converse, trange bukser, og gensere med lyse farger. Og så satser jeg på halv-langt hår og pilotbriller. Når det gjelder musikksmaken ellers så gjetter jeg på at du liker alternativ musikk og ellers holder deg unna "mainstream" musikk. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå var det vel strengt talt på sin plass med en vurdering før man poster sin egen video. Oh. Sorry. Jeg la ikke merke til at du hadde editet posten. Jeg tror du er av typen som går med vanlig blå jeans og en grå hettegenser hele tiden. Musikksmaken er orientert mot det noe vage begrepet "klassisk rock", med mastodonter som Pink Floyd og Led Zeppelin i spissen. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ördög: Har sansen for det litt eldre. Bryr seg ikke om mote, velger å gå sin egen vei. Syntes at musikksjangeren var på sin topp for et par tiår siden, avskyr den nye popen og generellt allt som inneholder datagenerert musikk. Er en person som ikke tar musikk altfor alvorlig. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Cuz er en kulturelt bevisst person. Hans musikksmak er variert, men unngår helst det som er mest mainstream. Som person er han reflektert, og henger mest blant samfunnsengasjerte jevnaldrende. Endret 28. oktober 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Spesiell låt. Du er kanskje litt spesiell selv, med litt sære interesser. Hører for det meste på klassisk rock fra 70 og 80 tallet. Laidback klesstil. Se filmen hos Youtube 1 Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ördög:Har sansen for det litt eldre. Bryr seg ikke om mote, velger å gå sin egen vei. Syntes at musikksjangeren var på sin topp for et par tiår siden, avskyr den nye popen og generellt allt som inneholder datagenerert musikk. Er en person som ikke tar musikk altfor alvorlig. Kunne vel ikke vært mer korrekt. Men vet ikke helt hva du legger i at jeg ikkeb tar musikk altfor alvorlig. Så kan ikke si hvorvidt det er korrekt. Kan du utdype? Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hoho, ser for meg mye "pene" kommentarer i denne tråden knottsau: Jeg dømmer deg herved som tenåring. Du prøver muligens å lene deg mot det alternative, men bikker allikevel ikke helt over til det sære ved å holde deg til det som av noen vil kalles for mainstream (noe du muligens er uenig i). Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du er ikke så opptatt av hva som er trend/ mainstream, men hører på musikk du liker uansett sjanger og tidsalder. Glad i musikk. Positiv person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå