Gammon Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Har et "Logitech® Premium Stereo USB Headset 30" og et "Creative Audigy 2" lydkort. Problemet er at mikrofonen gir veldig lav lyd i programmer som "Gamevoice" og "stemmeinnspilling" til Windows XP. Dette er rart fordi i programmet "lydinnspilling" i XP er lyden helt glimrende. Hva kan være årsaken til dette? :o Noen tips? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Kanskje de programmene har en egen innebygd volum-kontroll? Skal ikke si noe sikkert, ettersom jeg ikke bruker dem... Lenke til kommentar
Gammon Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Kanskje de programmene har en egen innebygd volum-kontroll? Skal ikke si noe sikkert, ettersom jeg ikke bruker dem... Joda, de bruker forsåvidt den innebygde volumkontrolleren for XP - men jeg har satt mikrofonvolumet opp på fullt (både i XP og i programvaren til Audigy) uten at denne gir noen effekt Lenke til kommentar
muffe Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Sikker på at det ikke er mic-inngangen på lydkortet som du har justert. Dette USB headsettet har vel en egen, separat kanal for mic. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hvordan er kvaliteten på dette headsettet ellers? eg har nettopp bestilt det og lurer på hvordan det er og føles... Lenke til kommentar
Gammon Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Under kontrollpanel lyd --> lydinnspilling så er USB headset valgt og volumet er på høyeste her... Ellers så er jeg veldig fornøyd med headsettet men trenger jo den mikrofonfunksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå