Gå til innhold

Modding/reparasjon av Xbox1

Reeve

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en original Xbox som i sin tid ble modifisert. Jeg brukte den lenge og hadde både spill og filmer på den osv, men for en god stund siden, litt over 1 år, så kjøpte jeg en komponentkabel på eBay, slik at jeg kunne ha høyere oppløsninger. Dette gikk ikke slik jeg hadde tenkt, fordi da jeg forandret på oppløsningen til en høyere innstilling (dette var noe jeg gjorde i enten Xbox Media Center, eller Xbox Media Player, altså ikke i en egen dashboard-innstilling), så ble skjermen svart/blå, altså den klarte ikke lenger å ta imot signalene. Jeg har prøvd på mange forskjellige TVer, og resultatet er alltid det samme. Den klarer ikke motta bilde, men lyden fungerer, og den starter opp fint, eller jeg hører i det minste den lyden som kommer når man starter boksen. I tillegg til dette, så blinker ringen rødt og grønt, noe som så vidt jeg kan se betyr systemfeil, som kan være mange forskjellige ting.

Er detnoen som enten kunne reparert min konsoll, uten å miste innholdet på harddisken, for en pengesum? Eller om noen vet om et program eller en boot-disk som kan forandre innstillingene til standard eller noe lignende, som kan reparere xboxen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...