jente12 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har lenge lett etter en vinterjakke (parkas) med pels krage på hetta. Den skal gjerne være litt lang og ikke boble jakke, altså en parkas! Er det noen som vet om en slik jakke eller hvor man ka kjøpe det? (Vil ikke ha canada goose jakke!) Lenke til kommentar
Neglisjerbar Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 http://www.asos.com/The-North-Face/The-Nor...1&clr=Green Et eksempel.. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kjøpte nøyaktig samme jakke på til skibruk på ebay i fjor, kjøpte på ebay for 1400. Det er en varm og deilig jakke, som er fin når det er mange minus og snø, men ikke en parkas jeg går i byen med. Lenke til kommentar
jente12 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 http://www.asos.com/The-North-Face/The-Nor...1&clr=Green Et eksempel.. vil gjerne ha en jakke som er litt mer pen, eller i allefall som jeg kan både gå med på skolen og i byen Canada Goose? Er ikke så veldig glad i de jakkene.. de er både veldig dyre og ikke så veldig pene.. (: Pris? max pris er vel ca 3000.. har ikke helt bestemt meg for det enda.. Må finne en jakke jeg liker først Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så lenge du holder deg unna Goose går det meste! Lenke til kommentar
jente12 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Så lenge du holder deg unna Goose går det meste! Skal holde med unna! Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Mener å ha sett en utrolig stygg en på Cubus til 699,- Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tsssh, ikke alle som har lik smak vet ni Lenke til kommentar
jente12 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Tsssh, ikke alle som har lik smak vet ni haha, sant det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå