Trollface Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heisann, har fri hele uken, så jeg tenkte jeg skulle dra og kjøpe meg et nytt spill i morgen. Men hvilket? Noen anbefalinger? Jeg er veldig glad i RPG og FPS skytespill. Har tenkt litt på HALO 3 ODST og Operation Flashpont 2. Jeg har Fifa 10, iom at noen her sikkert hadde tenkt til å foreslå det. Det er jo veldig aktuelt for tiden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Liker du bil-simulator spill da? Isåfall er Forza Motorsport 3 og anbefale. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ville ventet til Call of Duty 4 kom ut .. Men hvis du skal ha det i morgen. Har du prøvd Heroes of Newerth? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Skal ha noe i morra ja:) Forza 3 er nok uaktuelt. Nydelig spill, men bilspill er ikke helt min greie. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bioshock. Beste fps'en jeg har testa siden HL2. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Om du er glad i både FPS og RPG - Borderlands! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Mass Effect er genialt, og 2'ern kommer på nyåret. Dragon Age: Origins kommer fredag i neste uke. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Operation Flashpoint dragon rising er nice.. ArmA 2 er også heftig... Crysis og du ikke har spilt det. Oja, du snakker kanskje om konsoll eller? Da er jo Crysis og ArmA dårlige forslag.. Endret 28. oktober 2009 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå vet jeg at det er litt sent, men siden du likte RPG og FPS. Burde du kjøper Borderlands som er et RPS. Det er i first person, så det er ikke noe problem. Kjøpte på Mandag, anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå