Tmz Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 uff, det minner meg om en situasjon jeg nettopp var i. Hadde ei jente som spanderte det meste på meg, hun var litt mer ekstrem enn deg da og det er faktisk jeg som har mest penger av oss bare var blakk akkurat den perioden det pågikk. Hun lagde mat, spanderte sverigeturer dvs snus osv, røyk, bensin, kjørte meg rundt omkring osv og hun fikk nesten ikke noe tilbake. Jeg sa også ofte at hun skulle få tilbake, men skal jeg være helt ærlig så utnyttet jeg det ja. Jeg er ikke gjerrig og spanderer gjerne på jenter, men da jenter jeg vil noe mer med her i livet, spanderer mye på venner også. Når jeg dumpa henne, skulle hun ha mesteparten tilbake da. x) Jeg betalte jo det hun ba om, men blir bare oppgitt, spanderer man noe så spanderer man noe, ikke bruk penger til å få en gutt til å like deg, funker ihvertfall ikke på meg.... Om denne karen er gjerrig er vel ikke så vanskelig å finne ut av, en dag dere kjeder dere og ikke har noe å gjøre så kan du spørre om kino el. Men så kommer du på at du er blakk, har han penger og ikke gidder å spandere på deg, er han ihvertfall i mine øyne gjerrig. Om han tilbyr seg å låne er han også gjerrig, mtp det regnestykke dere har fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå