Gå til innhold

xbox eller nintendo wii

butterfly6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde garantert valgt Wii til han :)

Men altså, er han en som spiller mye, og spiller mye alene, en s.k. gamer, så kjøper du en xbox til han (jeg tviler egentlig litt på at han er det, ettersom han ikke har en xbox fra før av, og den har jo vært ute en stund...)

Liker han å spille sammen med deg, med venner, eller liker noen av Nintendos fantastiske karakterer, som Mario, Bowser eller Zelda, så kjøper du en Wii.

Lenke til kommentar

Hvis han allerede har ps3 vil ikke xbox være en veldig stor forskjeld. Hvis han ikke har veldig mange spill til ps3 så kunne kanskje wii være et bedre alternativ. Skal prøve å forklare så godt jeg kan uten å forvirre deg.

Wii er en familiekonsoll som passer best for å spille med flere, (tror jeg aldri har spilt wii alene faktisk)

Xbox er mer for de skikkelige gamerne, siden han allerede har PS3 så regner jeg med at han er litt mer hardcore gamer og ville fortsatt anbefalt xbox selvom han har Ps3.

Hvis du er villig til å betale litt mer så er en xbox med harddisk klart best, men hvis ikke er det ikke et veldig stort dilemma, men det er helt klart vært pengene. (Hvis du velger harddisk vil Elite utgaven være et bedre alternativ en Pro modellen da den har dobbelt så stor harddisk til nesten samme pris)

Håper at dette hjlap

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...