butterfly6 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 håper noen kan hjelpe meg med dette for jeg har ikke peiling. skal kjøpe bursdags presang til typen og jeg vet ikke om jeg skal kjøpe xbox eller nintendo wii . hva er best? det er jo så mange forskjellige typer.. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde nåkk ønska meg xbox, da jeg synes det er flere morsomme spill, og at det er mere spillbart enn wii. Men then againe, så er vel xbox dyrere enn wii.. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hadde garantert valgt Wii til han Men altså, er han en som spiller mye, og spiller mye alene, en s.k. gamer, så kjøper du en xbox til han (jeg tviler egentlig litt på at han er det, ettersom han ikke har en xbox fra før av, og den har jo vært ute en stund...) Liker han å spille sammen med deg, med venner, eller liker noen av Nintendos fantastiske karakterer, som Mario, Bowser eller Zelda, så kjøper du en Wii. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er han over 13 så er det xbox som gjelder. Wii har nesten bare spill som er enten for barn eller bare morsome i multiplayer. (Det er selfølgelig unntak) Jeg ville nok godt for en xbox eller ps3 Lenke til kommentar
butterfly6 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 han har ps3, men ikke xbox, så går nok for det men ser det er mange forskjellige, f.eks 60GB og 0.256GB osv.. hvem skal jeg velge av de? er ganske så blond på dette tusen takk for svar Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvis han allerede har ps3 vil ikke xbox være en veldig stor forskjeld. Hvis han ikke har veldig mange spill til ps3 så kunne kanskje wii være et bedre alternativ. Skal prøve å forklare så godt jeg kan uten å forvirre deg. Wii er en familiekonsoll som passer best for å spille med flere, (tror jeg aldri har spilt wii alene faktisk) Xbox er mer for de skikkelige gamerne, siden han allerede har PS3 så regner jeg med at han er litt mer hardcore gamer og ville fortsatt anbefalt xbox selvom han har Ps3. Hvis du er villig til å betale litt mer så er en xbox med harddisk klart best, men hvis ikke er det ikke et veldig stort dilemma, men det er helt klart vært pengene. (Hvis du velger harddisk vil Elite utgaven være et bedre alternativ en Pro modellen da den har dobbelt så stor harddisk til nesten samme pris) Håper at dette hjlap Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hør om hva han ønsker seg, men ikke nevn noe om konsoll, ønsker han seg eller har tanken om xbox eller wii, kjøper du det, men siden han har ps3, så vet jeg ikke helt om du burde kjøpe konsoll ... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvis han allerede har en PS3, kjøp en Wii. PS3 og Xbox 360 har 70% overlapp på titler uansett. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvis han allerede har en PS3, kjøp en Wii. PS3 og Xbox 360 har 70% overlapp på titler uansett. Spørs om wii har 30% av spillbibloteket til en av dem dog.. Spør han heller, er det sikreste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå