Knuty Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hei, opplever litt problemer med laptopen min om dagen. PC'en er koblet til strøm. Plutselig begynner lyset rundt power-knappen å lyse rødt/orange. Det blinker med to ulike nyanser av denne fargen. Nede til venstre på pc'en, i fronten lyser også begge de to lampene orange. I det lyset skifter fra grønt til rødt, virker det også om om pc'en slutter å lade batteriet. Hvis jeg drar ut ledningen, så blir lyset igjen grønt. Kobler jeg tilbake strømledningen, er ting normalt i en periode. Hvor lenge varierer kraftig, alt fra flere under ett minutt, til mange timer. Jeg MÅ koble strømledningen helt ut og så inn for å løse problemet, det hjelper ikke å "lirke" litt på ledningen etc. Det kan virke som om problemet skjer oftere når pc'en er litt ustabil, f.eks på fanget. Noen som vet hva som er feil? Er det dårlig kontakt, eller batteriet som begynner å streike? Endret 26. oktober 2009 av Knuty Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Skjer dette når du er på og skriver noe? Fordi, det virker som det er dvalemodus som slår seg inn. For å fikse dette, kan du trykke på batteri ikonet nede til høyre og velge "flere strømalternativer". Etter det klikker du "Endre planinstillinger" og velg, sett i hvilemodus, jeg har det på aldri, men 3-4 timer passer perfekt, da slår den seg at 3-4 timer etter du sist har trykket, og når du trykker igjen nullstiller det seg. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Godt forslag, men dette skjer mens PC'en er i aktivt bruk ja. Dvalemodus slår ikke inn før etter 4 timer eller noe før den er på strøm heller, og en halvtime på batteri. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hmm, så det funka ikke. Skal se om jeg finner noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå