bass_to_the_maxx Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 jeg prøvde for noen minuter siden å klokke en T-Bird 1,4 til 1,694. det gikk ikke.. jeg kjørte vcore0 på 1,850v og og vcore1 på 2,79v. jeg har en ahyhja y stepping tror jeg. Hjelp!! jeg har en psu på 350w abit kg7-raid 2xcd-rom/cd-brenner ibm 7200rpm. 2kab vifter Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hvordan cpu kjøler har du ? + at det var jo en del klokking, ingen garanti for at du får mer. Hva lå temp. på cpu idle og load ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Tror nok kanskje at det der er vel optimistisk! Men har du GOD kjøling og attpåtil voltmoddet hovedkortet, så kan det muligens gå! Men først og fremst bør du sørge for å få temperaturen så lav som mulig, om du ønsker å nå den hastigheten. Peltier / vannkjøling bør nok vurderes! Men ikke gi deg! "Værstingene" på http://www.overclockers.com/ har jo greid adskillig mer :smile: Ta en titt i CPU databasen.. Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 på 1,617mhz, hadde jeg 48idle og 52load. jeg bruker en sak38 fra globalwin. Men når jeg skrudde hastigheten på 1,694mhz, kom jeg ikke inn i bios engang.... jeg måtte resete biosen. har ikke voltmoddet. Vil klokke mer!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå