magneman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei, bare lurte på et kjapt spørsmål, dette er forresten til GTA IV PC-utgaven, vet ikke om det er noe lignende for de andre versjonene. Om man feiler et oppdrag, f.eks. man "dør", hva gjør man da? Hadde et oppdrag hvor jeg skulle stjele en bil for Brucie, men døde, og har ikke lenger oppdraget. Hva skjer da? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 På PS3 versjonen så får du en SMS hvor du får spm om og ta oppgaven på nytt eller ikke. Kan hende du har oversett den. Ta opp mobilen din og sjekk SMSene dine. AKIRA Lenke til kommentar
magneman Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg vet, men jeg fikk ingen sms. Så nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Viss du fikk oppdraget ifra bruise så sjekk e-mailen din in-game Men viss du fikk det ifra en som heter Stewe(Eller noe rundt der) så får du nokk oppdraget på nytt snart:) Du kan jo også prøve og gkøre ett par andre oppdrag og se om det kommer opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå