corsa91 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei Jeg fikk brev fra Forsvaret i fjor og så svarte jeg å utsette den. Det gjorde vennene mine også. Men pluselig så har alle fått brev igjen og blitt innkalt til møte med dem. Jeg har ikke fått noe. HVa har skjedd. Hvem skal jeg ringe? Alle har sendt inn og har vært på seksjonen. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er mulig de ikke kaller deg inn igjen, men du kan jo se om det er noe kontakt info på nettsiden til militæret. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er mulig de ikke kaller deg inn igjen, men du kan jo se om det er noe kontakt info på nettsiden til militæret. Finner ikke Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 http://www.mil.no/felles/vpv/start/vpv_kontakt/ Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva med å feire? Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva med å feire? fikk svar at jeg må til seksjonen 1. desember. Hva er viktig å huske. Har hørt at de har masse prøver osv? hvilke prøver har man? Jeg bruker briller og har hørt at jeg slipper men er det sant? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva med å feire? fikk svar at jeg må til seksjonen 1. desember. Hva er viktig å huske. Har hørt at de har masse prøver osv? hvilke prøver har man? Jeg bruker briller og har hørt at jeg slipper men er det sant? Jeg vet om flere som ikke kom inn fordi de brukte briller/linser Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg vet om flere som kom inn på tross av at de bruker briller/linser Det er synstest, en meget kjapp legesjekk og en teoretisk prøve lignende en IQ-test. Husker ikke mere Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 De tar også hørselstest, SiMoB Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 De tar også hørselstest, SiMoB Ok. Jeg har -5.75 i begge øyene. Klarer å se men ikke tydelig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 De tar også hørselstest, SiMoB Ok. Jeg har -5.75 i begge øyene. Klarer å se men ikke tydelig. -5.75 er nok helt på grensa til hva de godtar. Om ikke over. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er nok desverre over. Kommer antakelig ann på hvor mye en har lyst til å dra inn, hvor godt man gjør det på de andre testene osv. De er litt tilbøyelige. Man tar ny test etter innrykket der avdelingen bestemmer om du kan fortsette eller ikke. Jeg tjenestegjør i Stormeskadron 3 i Pbn og der kunne vi ikke ha over 2 eller under -2 mener jeg å huske. Det var fler som forsvant der. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er nok desverre over. Kommer antakelig ann på hvor mye en har lyst til å dra inn, hvor godt man gjør det på de andre testene osv. De er litt tilbøyelige. Man tar ny test etter innrykket der avdelingen bestemmer om du kan fortsette eller ikke. Jeg tjenestegjør i Stormeskadron 3 i Pbn og der kunne vi ikke ha over 2 eller under -2 mener jeg å huske. Det var fler som forsvant der. Tar de øyetest eller skal jeg ha med min bekreftelse fra øyelegen? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 De tar testen der. Du trenger ikke styre med noen ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå