Gå til innhold

Førstegang tjeneste innkalling ikke fått

corsa91

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg fikk brev fra Forsvaret i fjor og så svarte jeg å utsette den. Det gjorde vennene mine også. Men pluselig så har alle fått brev igjen og blitt innkalt til møte med dem. Jeg har ikke fått noe. HVa har skjedd. Hvem skal jeg ringe? Alle har sendt inn og har vært på seksjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å feire?

:fun:

fikk svar at jeg må til seksjonen 1. desember. Hva er viktig å huske. Har hørt at de har masse prøver osv? hvilke prøver har man? Jeg bruker briller og har hørt at jeg slipper men er det sant?

Jeg vet om flere som ikke kom inn fordi de brukte briller/linser

Lenke til kommentar

Det er nok desverre over. Kommer antakelig ann på hvor mye en har lyst til å dra inn, hvor godt man gjør det på de andre testene osv. De er litt tilbøyelige. Man tar ny test etter innrykket der avdelingen bestemmer om du kan fortsette eller ikke.

Jeg tjenestegjør i Stormeskadron 3 i Pbn og der kunne vi ikke ha over 2 eller under -2 mener jeg å huske. Det var fler som forsvant der.

Lenke til kommentar
Det er nok desverre over. Kommer antakelig ann på hvor mye en har lyst til å dra inn, hvor godt man gjør det på de andre testene osv. De er litt tilbøyelige. Man tar ny test etter innrykket der avdelingen bestemmer om du kan fortsette eller ikke.

Jeg tjenestegjør i Stormeskadron 3 i Pbn og der kunne vi ikke ha over 2 eller under -2 mener jeg å huske. Det var fler som forsvant der.

Tar de øyetest eller skal jeg ha med min bekreftelse fra øyelegen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...