BaltusBrun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei! Jeg har spillt gitar i en del år nå, men den siste tia, har jeg begynnt å gått lei siden jeg sluttet hos lærer. Jeg har ikke tid lengre til lære timer, så jeg velger å ta leksjoner fra nett i stedefor. Derfor lurer jeg på om dere har noen anbefalte sider med bra leksjoner? Leksjonene kan godt koste penger etc. og ja, jeg vet at Youtube eksisterer. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Grøvdal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Søk på "gitar" på youtube, i beskrivelsen av videoen står det navnet på en slik nettside. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan dette og dette hjelpe? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Beklager, har postet i feil tråd. Takk for hjelpen! Dog ser jeg mer etter en side hvor jeg kan registrere meg og få tilgang til leksjoner Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er jo en del sånne reklmamer på sånne tablatur sider, er det ikke? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Jo det har du rett i men som emnetittlen sier, "Hvilken er den beste?" Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan være vågal å gjøre dette Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du kan sjekke ut Justin Sandercoe på YouTube. Han har mange forskjellige leksjoner link. I tillegg har han en egen channel for sanger link. =) Lenke til kommentar
Benjamin. Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har lastet ned en del videoer fra Lick Library og de er ganske flinke. Mye fint å finne der, men det koster penger da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå