Grinchen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) En fredelig søndag er du på tur i parken plutselig kommer det en åpen limo med en gammel forretningsmann med privatsjåfør de kjører over gresset hvor det ikke er lov å sitte limoen lager dype hjulspor i plenen de kjører videre rett ned i en liten andedam. Forretningsmannen tar fram en gammel muskedunder og begynner å plaffe løs på endene hva tenker du i det øyeblikket? Endret 26. oktober 2009 av Grinchen Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 At han ligger på dødsleiet og det er noe han alltid har villet gjøre? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Må ta bilde og få ukens tips i VG eller whatnot Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Først ringer jeg parketaten, og så dyrevernerne. Eller kanskje i omvendt rekkefølge. Lenke til kommentar
Gjest Jente-20år Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg hadde tenkt: Hva FAEN feiler han? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det første jeg tenker er ; hva faen har dette med samliv og relasjoner å gjøre? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det handler åpenbart om sameksistensen mellom mennesker og dyr, samlivet oss arter imellom. Jeg lurer mer på når man begynte å skrive en "v" i ordet "situasjon". Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde gått bort til han, og lurt på hva i helvette det er han driver med.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde tatt frem kameraet (har som regel med meg kamera når jeg går tur) og så hadde jeg ringt BA (siden jeg er i Bergen og jeg vet de betaler ganske bra) og så politiet. Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde sannsynligvis filmet det og lagt det ut på YouTube. Så hadde jeg tatt en telefon til noen jeg kjenner som hadde komt og plaffet ned den gamle gubben i limoen og stroppet sjåføren fast til et tre i den parken, og siden fyllt opp limoen med alle de endene han klarte å treffe. For så å filmet enda mer. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde gått bort og spurt om jeg fikk prøve noen skudd Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg tenker på hvordan så mange skrivefeil kan lure seg inn i en liten tråd. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde hentet en bil og ett gevær å gjort det bedre enn han Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde dratt til helvete vekk derifra og ringt politiet. Det er en fyr i limousin som skyter ender; han er tydeligvis ikke helt stabil. Jeg har IKKE tenkt til å stå i veien for ham. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hadde ringt Greenpeace eller noen sånne særinger. Det ville vært underholdende hvertfall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde spurt om han trengte hjelp til å skyte parasittbærerne. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hadde lurt på hvordan han klarte det siden en muskedunder er såpass treig og lade etter det første skuddet at han neppe vill klart mer en ett skudd før alle fuglene hadd flydd avgårde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg hadde tatt bilder, evt. filmet og prøvd å få solgt dem til diverse aviser og tabloider. Og sendt SMS til alle venna mine om det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hadde ringt Greenpeace eller noen sånne særinger. Det ville vært underholdende hvertfall. Hvorfor er Greenpeace særinger? =/ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hadde ringt Greenpeace eller noen sånne særinger. Det ville vært underholdende hvertfall. Hvorfor er Greenpeace særinger? =/ Fordi jeg mener at de overdriver. Jeg har større tro på å prate enn å lenke meg fast i en gravemaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå