Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lei av å ikke ha kjæreste!

Gjest gutt14

Anbefalte innlegg

Vel, det har seg sånn at jeg aldri har hatt kjæreste. Har hatt liksom "små-forhold", men vi har aldri offsielt blitt sammen liksom. Kan vel si at jeg ikke er goodlooking boy, er litt plaget med stor nese og kviser. Jeg har hatt mange oppganger og nedganger i kjærlighetslivet, og kan si at jeg blir forelsket ganske så fort.

Siste dame jeg "holdt" på med, såret meg helt forjævlig. Det var noen netter jeg ikke fikk sove. Vi holdt på, koste, hang sammen i 3mnd. Hun sa at hun hadde følelser for meg og at hun likte meg og ingen andre. Men det var en annen gutt i klassen hun hang ganske mye sammen med. Jeg har alltid trodd at det var noe på gang mellom dem, og jeg hadde rett. Jeg brydde meg om henne, var glad i henne, støttet hun i dårlige dager. Så var det en dag, jeg virkelig ville finne ut om det ville bli oss, og spurte om hun var interesert i et forhold. Og hun svarte blankt nei, jeg ble jo seff lei meg. Men kom fort over det. Så i den siste tiden har hun oppført seg helt bitch, hun har ingonert meg hele tiden, kliner med andre folk rett foran trynnet mitt. Slenger dritt til meg osv. Jeg kan være ærlig at jeg ikke har vært den snilleste mot henne heller. Og nå henger jeg igjen med eie følelser for henne, jeg liker ikke henne, men har følelser for meg.

I barneskolen har jeg aldri vært populær, ingen var interesert i meg. Jenter fra barneskolen ble sammen med noen hver uke, og nesten alle som hadde gått ut barneskolen hadde hatt mer enn 5 kjærester. Og seff, vi har jo nerde gjengen som meg og noen andre var medlem av.

På ungdomsskolen var det litt bedre, jeg begynte å få oppmerksomhet fra jenter. Følte for første gang i mitt liv at jeg ble likt av noen. Men mobbingen startet, og jeg måtte bytte skole fordi jeg ble mobbet. Jeg begynte på en liten skole med knapt 60 elever (8-9-10 klasse). Her følte jeg at nesten de fleste jentene likte meg, og jeg ble inventert ut på kino og ting som det. Jeg kan si sånn at jeg bare likte noen jenter, og de viste ikke interese. Og jeg har alltid vært ganske så sjenert.

Har begynt å bygge kropp, og gikk fra skolens svakeste til skolens sterkeste på ganske så kort tid. Jeg la på meg ganske så mye muskler, og var fornøyd med meg selv. Og de jentene som ikke viste intereseren for meg, hadde nå begynt å vise interesee. Men dessverre likt jeg ikke dem lengre.

Føler alltid at jenter har lyst å bli kjent med meg, men når de blir kjent med meg så har de ikke lyst å ha noe med meg å gjøre. Har også merket at folk har begynt å se på meg mye mer, kanskje på grunn av kvisene? (Bruker ganske så mye kostholdtilskudd så det meste av trynet mitt er dekket med kviser :p ). Men tilbake til problemmet, jeg har vært likt og ikke likt, siste tiden har jeg blitt likt av jenter. Men fortsatt IKKE har kjæreste, de fleste på gamle skolen kunne flørte med jenter sånn 1 uke og plutselig bl kjæreser med dem. Jeg har lyst å ha noen å like, noen å være glad i. Nå klarer jeg lett å bli kjent med jenter, og snakke med dem. Men jeg har opplevd så mye dritt fra jenter at jeg faktisk avogtil ikke tør å snakke med dem, har hatt flere "prøve"-forhold der jenten sier jeg er søtt/kjekk, henger med meg litt og plutselig neste dag har hun ikke lyst å ha noe med meg å gjøre.

Ville bare få det ut.

Og seff lurer jeg på, vil jeg få dame til jeg går ut videregående? ER SÅ PISS LEI Å IKKE HAR KJÆRESTE! Vet at det er mange på min alder som ikke har kjæreste, men det er liksom nurds. Henger mye foran pcen, snakker om star-wars i friminutene. Men jeg er ikke sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at jeg har mange år foran meg. Men plagger meg å se at alle har hatt kjæreste untatt meg. Spør folk meg hvor mange jeg har klint med, hvor mange kjærster. Det er perioder der jeg ikke bryr meg om kjæreste, og andre perioder der kjæreste er must.

Lenke til kommentar
Vet at jeg har mange år foran meg. Men plagger meg å se at alle har hatt kjæreste untatt meg. Spør folk meg hvor mange jeg har klint med, hvor mange kjærster. Det er perioder der jeg ikke bryr meg om kjæreste, og andre perioder der kjæreste er must.

Om 5 år vil du anse de forholdene du har hatt til nå av som tull. Du vil sannsynligvis ikke se på disse jentene som ex-kjærester, siden barndomsforhold er såpas useriøse.

Men for all del, bare kjør på ;)

Endret av Powerpie
Lenke til kommentar

Det virker som om du vil ha bekreftelse på at du er verdt noe for andre. At du er god nok til å være kjæreste med noen. Sånn følte jeg det også før, men jeg lot livet gå sin gang, og så hadde jeg plutselig kjæreste. Det hele handler egentlig om du har truffet/ikke truffet en person som du virkelig passer sammen med. Heller være kjæresteløs enn å ha en kjæreste du ikke passer sammen med.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Emily_*

Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 21.

Ikke stress med kjærestegreiene. Man burde ikke føle man MÅ ha kjæreste. Vil du virkelig finne ei å være glad i, eller føler du det er noe galt med deg fordi du ikke finner noen du liker som liker deg tilbake?

Jeg skjønner du synes det er ekkelt, men du er bare 14 år. Du har kanskje, muligens lov til å klage på dette om 10 år.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner du synes det er ekkelt, men du er bare 14 år. Du har kanskje, muligens lov til å klage på dette om 10 år.

Ah. Jeg er 10 år eldre, faktisk, og på vei inn i mitt første forhold nå. Og ja, jeg har klaget litt de siste årene, jeg har det. :whistle:

Og til trådstarter: Ikke stress med det bare fordi alle andre har kjæreste. De har ikke det, nemlig. Det er bare lettere å legge merke til når du er så opptatt av det som det du er.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*

Som alle de andre sa, du har år på deg! Jeg fikk min første seriøse kjæreste i år da jeg fylte 19. Jeg gikk også i mange år sånn som deg, fra jeg var ca 13 til 16 og ønsket meg intenst en kjæreste. Noen går i alle år med kjæreste, noen gjør ikke. De FLESTE, gjør IKKE. Så du er absolutt ikke alene om det.

Tro meg, det kommer plutselig en dag du ikke venter det.

og det med at guttene er "nurds" som du kaller dem og snakker om Stars Wars og slikt. Hva så? Star Wars er drit kult, jeg er ikke nerd av den grunn.

Lenke til kommentar

Som resten her skriver, så har du hele verden foran deg. Du er 14 år, og mangelen av en kjæreste er absolutt ikke et større problem enn det du selv gjør det til. :)

På den tiden så oppstår det "forhold" titt og ofte, og mindretallet av de holder mer enn noen uker, kanskje noen mnd hvis man er heldig. (eller uheldig.. alt etter som)

Senk skuldrene, og ha det gøy i stedet. :) Det er hverken nerdingen din, eller kvisene dine som er problemet, men det at du går rundt og tror at det er det som er problemet.

Da jeg gikk på skolen for et tiår siden var det faktisk han med mest kviser som dro de peneste jentene.. Rett og slett fordi han ikke brydde seg om kvisene sine. De var der, og han kunne ikke gjøre noe annet enn å godta de, og vite at de ikke betyr noe som helst.

I det du slutter å tenke for mye på kvisene og nerdingen, hever hodet, og har det gøy, så vil jentene komme av seg selv. :)

Lenke til kommentar

Kjærester når man er 14 er tull :p Ingenting som er seriøst i den alderen, er du heldig så varer "forholdet" i en måned, kanskje mer... Husker ei som gikk i klassen min i ungdomsskolen som var "sammen" med en i paralell klassen min i et halvt år, de turte jo ikke snakke med hverandre engang! Var såvidt de ga hverandre en klem!

Jeg sier heller, bruk de neste årene å utforske deg selv :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg har også 18, men har ikke hatt kjæreste siden barneskolen. Men nå har ikke jeg hatt noe lyst på noe forhold heller da, og avvist alle de jentene som har gått for langt. Har store problemer med å få følelser for jenter som legger ann på meg, eller som kommer mer eller mindre gratis. Sommerfuglene i magen pleier somregel ihvertfall å forsvinne når jeg først får jenta så jeg veit hvor jeg har hu hen. Har ei nå som jeg faktisk begynner å få følelser for, men det ser ut til å fucke seg opp.

Lenke til kommentar

Jeg har da en stefar som har vært jomfru i så mange år han kan huske, og jeg har ikke lyst å bli som han. Kommer jeg da i et forhold som 20 åring, og aldri hatt et forhold før. og jenten har hatt flere forhold, så kommer jeg til å føle meg ganske så "uefaren".

Det meg er at jeg får følelser ganske så lett for jenter, liksom treffer en jente, snakker litt, avtaler med å date osv. Og plutselig har jeg følelser for henne, og det hender med at til slutt sårer hun meg, og det tar fra uker til månder å komme over det. Skjedd sånn 4 ganger.

Kanskje jeg bruker alt for mye krefter på å prøve å kjæreste? Kanskje jeg bare burde dritte i det og prøve å leve? Akkuratt nå har jeg eie følelser for en jente i klassen, på skolentiden så er jeg ganske så betatt av henne, liker henen engentlig ikke. Men jeg får vondt av å se hun kline med folk, i fritiden handler det om andre ting og da tenker jeg ikke på henne, er som oftest ute med venner, sitter inne eller trener. Jeg synes trening funker ganske så bra for å glemme alt man holder på med.

Følelsene for denne jenten har jeg begynt å miste gradisvis for hver eneste dag, og det er jeg glad over!

Jeg lurer virkelig på hvorfor jeg brukte så jævla mye energi på henne, var ute med henne på kino flere ganger, prøvde å kysse henne men endte opp i en flau situasjon der hun trakk seg unna. Og nå sitter jeg igjen med ingenting, og hun oppfører seg som en jævla drittsekk. Eneste som kommer ut av henne er bare dritt, dritt og dritt.

Lenke til kommentar
Vel, det har seg sånn at jeg aldri har hatt kjæreste. Har hatt liksom "små-forhold", men vi har aldri offsielt blitt sammen liksom. Kan vel si at jeg ikke er goodlooking boy, er litt plaget med stor nese og kviser. Jeg har hatt mange oppganger og nedganger i kjærlighetslivet, og kan si at jeg blir forelsket ganske så fort.

Siste dame jeg "holdt" på med, såret meg helt forjævlig. Det var noen netter jeg ikke fikk sove. Vi holdt på, koste, hang sammen i 3mnd. Hun sa at hun hadde følelser for meg og at hun likte meg og ingen andre. Men det var en annen gutt i klassen hun hang ganske mye sammen med. Jeg har alltid trodd at det var noe på gang mellom dem, og jeg hadde rett. Jeg brydde meg om henne, var glad i henne, støttet hun i dårlige dager. Så var det en dag, jeg virkelig ville finne ut om det ville bli oss, og spurte om hun var interesert i et forhold. Og hun svarte blankt nei, jeg ble jo seff lei meg. Men kom fort over det. Så i den siste tiden har hun oppført seg helt bitch, hun har ingonert meg hele tiden, kliner med andre folk rett foran trynnet mitt. Slenger dritt til meg osv. Jeg kan være ærlig at jeg ikke har vært den snilleste mot henne heller. Og nå henger jeg igjen med eie følelser for henne, jeg liker ikke henne, men har følelser for meg.

I barneskolen har jeg aldri vært populær, ingen var interesert i meg. Jenter fra barneskolen ble sammen med noen hver uke, og nesten alle som hadde gått ut barneskolen hadde hatt mer enn 5 kjærester. Og seff, vi har jo nerde gjengen som meg og noen andre var medlem av.

På ungdomsskolen var det litt bedre, jeg begynte å få oppmerksomhet fra jenter. Følte for første gang i mitt liv at jeg ble likt av noen.. Men mobbingen startet, og jeg måtte bytte skole fordi jeg ble mobbet. Jeg begynte på en liten skole med knapt 60 elever (8-9-10 klasse). Her følte jeg at nesten de fleste jentene likte meg, og jeg ble inventert ut på kino og ting som det. Jeg kan si sånn at jeg bare likte noen jenter, og de viste ikke interese. Og jeg har alltid vært ganske så sjenert.

Har begynt å bygge kropp, og gikk fra skolens svakeste til skolens sterkeste på ganske så kort tid. Jeg la på meg ganske så mye muskler, og var fornøyd med meg selv. Og de jentene som ikke viste intereseren for meg, hadde nå begynt å vise interesee. Men dessverre likt jeg ikke dem lengre.

Føler alltid at jenter har lyst å bli kjent med meg, men når de blir kjent med meg så har de ikke lyst å ha noe med meg å gjøre. Har også merket at folk har begynt å se på meg mye mer, kanskje på grunn av kvisene? (Bruker ganske så mye kostholdtilskudd så det meste av trynet mitt er dekket med kviser :p ). Men tilbake til problemmet, jeg har vært likt og ikke likt, siste tiden har jeg blitt likt av jenter. Men fortsatt IKKE har kjæreste, de fleste på gamle skolen kunne flørte med jenter sånn 1 uke og plutselig bl kjæreser med dem. Jeg har lyst å ha noen å like, noen å være glad i. Nå klarer jeg lett å bli kjent med jenter, og snakke med dem. Men jeg har opplevd så mye dritt fra jenter at jeg faktisk avogtil ikke tør å snakke med dem, har hatt flere "prøve"-forhold der jenten sier jeg er søtt/kjekk, henger med meg litt og plutselig neste dag har hun ikke lyst å ha noe med meg å gjøre.

Ville bare få det ut.

Og seff lurer jeg på, vil jeg få dame til jeg går ut videregående? ER SÅ PISS LEI Å IKKE HAR KJÆRESTE! Vet at det er mange på min alder som ikke har kjæreste, men det er liksom nurds. Henger mye foran pcen, snakker om star-wars i friminutene. Men jeg er ikke sånn.

Virker for meg som at du ikke skal ha et eneste problem med å skaffe deg dame. Og du er bare 14 år gammel, hvorfor er det så veldig viktig for deg å ha kjæreste nå? De "kjæresteforholdene" i den alderen der er bare tull, tro meg.

Lenke til kommentar

ang de jentene som ikke likte meg før, og plutselig nå har de vist interrese er på grunn av at jeg har blitt ripped, sterkere og større. Jeg merket det spesielt med en jente, det var en jente osm sa "Har du trent?" og før jeg fikk svare så ha hun som ikke likte meg, "Du ser jo på han at han har trent". Også satt hun seg oppå meg. Så det er nok der det henger sammen.

Lenke til kommentar
ang de jentene som ikke likte meg før, og plutselig nå har de vist interrese er på grunn av at jeg har blitt ripped, sterkere og større. Jeg merket det spesielt med en jente, det var en jente osm sa "Har du trent?" og før jeg fikk svare så ha hun som ikke likte meg, "Du ser jo på han at han har trent". Også satt hun seg oppå meg. Så det er nok der det henger sammen.

Jenter driter egentlig i det, de syntes bare det er smågøyalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...