NeEeO Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Jeg kan ikke mye om pc men jeg vil ha en pc som har Bluetooth. Vista eller windows 7.( samma for meg) Høy batteri kapasitet(trenger ikke så høyt, Bare kom med forslaget ditt:) Trådløst Nettverk.( Skal i værtfall ha det) Gode Høytalere( Trenger ikke så gode. Bare du hører bra<) Standard grafikk. Web Camera Mikrofon Noen som kan komme med forslag? Jeg vil gjerne ha svar fort helst 3999. samme for meg bare den har dette- max 5400kr Endret 26. oktober 2009 av Unitedman Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Skjermstørrelse??? det er det samme... bare fin en:P kom med forslag:) takk:) Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Voldsomt med tråder du startet da? Du kan jo ta hva som helst egentlig, f.eks. denne fra elprice. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Voldsomt med tråder du startet da? Du kan jo ta hva som helst egentlig, f.eks. denne fra elprice. vet du ikke om en pen pc(fine farger feks mørke blå) hehe..og web camera, mikrofon . med windows vista eller windows 7 det var veldig snilt av deg og hlepe til:) PS: jeg er lei for alle de trådene, jeg ville bare ha litt mer oppmerksomhet. vet du hvordan jeg sletter dem? Endret 26. oktober 2009 av Unitedman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Du kan ikke slette dem. Jo flere tråder du lager, jo mindre seriøst blir du tatt. Slik fungerer dette forumet. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvilken PC du synes er fin utseendemessig vet du best selv. Ta deg en tur på Elkjøp du. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvilken PC du synes er fin utseendemessig vet du best selv. Ta deg en tur på Elkjøp du. er denne grei? Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 er denne grei? Du får høyst sannsynlig ikke stort bedre til den prisen, ihvertfall. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ser grei ut til prisen den ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå