Alech Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skal hjelpe en venn av meg med å bygge PC. Han har fått anbefalt følgende av Digital Impuls: 1. ASUS P7P55D EVO P55, Socket-1156 DDR3, ATX, 2xGbLAN, Firewire, eSATA. 2. Intel Core i5 750 2,66Ghz 8MB, Boxed m/vifte. 3. Corsair XMS3 DDR3 1600Mhz 4GB CL Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL8-8-8-2 4. PowerColor Radeon HD 5870 1GB GD PCI-E 2.0, 2xDVI-I, HDMI, DP 5. Corsair Powersupply 750W Black ATX EPS 140mm Fan 8xSATA SLI Dette koster 8.700,- over disk der. Noen som ser noe veldig galt her, eller er denne grei? Lenke til kommentar
Alech Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ingen som mener noe som helst? Jeg vet det er et sånn spørsmål som stilles hele tiden, og normalt skulle jeg brukt en time elelr to på å lese gjennom tilsvarende tråder for å oppdatere meg selv, men jeg har ikke tid... tenkte jeg skulle spørre fort her bare for å bekrefte at kameraten min ikke blir lurt trill rundt. Har hørt folka på DI si gi en del dårlige råd til folk de tror ikek har peiling før, så når jeg så denne lista fra en av dem tenkte jeg det kunne være verdt å sjekke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå