UgeSluge Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg satt inn min barton 2500 og twinmos ram. Alt virket bra Men etter noen bluescreener så begynte den å ule som en brannbil og viste CF som feilmelding så jeg prøvde å resette biosen uten hel(den sluttet også å ule ) CF betyr feil innst. i bios, add-on card error, motherboard failure(tipset var å bytte det ut ) og den siste var feil på rammen. Jeg prøvde uten noe annet en prosessoren i, og den samme dumme feilmeldingen kom. Jeg sitter nå med prosessoren i en annen maskin og den funker bra. Jeg tror det er store sjanser for at det er gåent noen som har meninger? Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 prøvd rammen i en annen pc da? jeg har det perfekt med mitt 8rda3+.. :smile: Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Rammen sitter i denne pc'en Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 9700np med 9700pro bios, så det er vel et 9700pro Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Epox kortet har vel støtte for geforce4 ti kortene!? Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Man må vel ikke låse pci og hdd mhz manuelt!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå