Gå til innhold

Ubesvarte poster

Anbefalte innlegg

Hva med en funksjon for å finne de temaene som ikke har blitt svart på?

På den måten kan vi øke kvaliteten på forumet med å finne de som ikke får hjelp, og så hjelpe de.

Dersom man bare bruker "Siste 24 timer" listen forsvinner fort en post dersom ingen svarer på den, og det å lete seg igjennom alle forumene og kategoriene for å finne folk som trenger hjelp.

Bare en tanke, syntes det var en god ide eg da :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
enig, dette var en god ide. når jeg ser gjennom forumet ser jeg kun på "siste fra forumet" og får med meg en veldig liten del av det som egentlig skjer

Hva med å titte litt igjennom andre deler av forumet og?

Se på de kategoriene som interesserer deg for eksempel, og se om det er noe du kan svare på der.

Lenke til kommentar
La nå kjedelige og usaklige poster som har vært oppe mange ganger dø.. Det er kanskje en grunn til at folk ikke gidder å svare på de?

for all del, og disse kommer jo som regel ganske raskt inn på "Siste 24 timer" lista, ettersom att mange svarer på de, på tross av att de er gammle. og dette fører til at de andre som regel ikke blir sett.

Lenke til kommentar
Hvis du skriver inn http://forum.hardware.no , så står det oppe i høyre hjørne over alle kategoriene "vis nye innlegg, vis egne innlegg, vis ubesvarte innlegg" eller noe sånt... prøv å trykke på vis ubesvarte innlegg. :wink:

Edit: vis nye innlegg, ikke vis alle innlegg... :roll:

Har heller ikke sett den fordi jeg aldri er innom der og kiker.

Men får vel begynne med det :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...