Sterkola Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei, postet denne på hjemmekino men den hører vel kanskje bedre til her... Hei, har en AVR 330 som inntil nå (over 5 år) har fungert prikkfritt, men i det siste har den begynt å skru seg av. Hvis jeg spiller litt høyt, mellom -30 og - 20 dB på displayet, så står det plutselig "PROTECT" i displayet og så skrur den seg av. Blir den for varm eller er det noe annet som skjer?` Ser i manualen at man kan ta en reset på hele greia men tenkte jeg skulle vente litt med det og spare meg noen timers oppsett hvis det finnes andre løsninger. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan virke som det er noe overoppheting ja. Du kan sjekke om det er en elektronikkreparatør i nærheten? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dalens reparerer H/K, kan prøve høre med de. Ikke la deg lure av utseende på nettsiden deres.. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har hatt ting hos Dalens før, flinke folk, både de og City i trondheim. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Skiftet høyttalere i det siste? Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei, fant ut av det etter et tips fra manualen faktisk, og grunnen var min katt som er litt for glad i høytalerkabler... dermed ble det kortslutning og feilmelding. Ja ja... Hadde ikke slått meg at systemet var så avansert men det er jo fint. Takker for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå