Gjest medlem-1432 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heihei. Spekulerer på en ting. Jeg har norton virusprogram, som jeg har betalt for. Men, perioden skal ha gått ut i mars/april, og jeg fikk da beskjed om at jeg måtte fornye perioden. Dette gjorde jeg ikke, da jeg tenkte jeg skulle få meg et annet virusprogram. Men, norton fungerer ennå, den har vist fornyet seg selv? har langt over 100 dager igjen nå står det. Har dem da tatt betalt, og trukket penger av kontoen min? Hvordan kan jeg si opp? Jeg liker ikke tanken på at dem bare trekker meg for penger. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Du HAR blitt trukket for penger? Eller er det noe du går utifra? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Veit ikke, går utifra det? Jeg har jo oppgitt visanummer. Jeg veit ikke? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er ganske mange selskap som automatisk trekker penger automatisk, men du skal jo bli gitt beskjed om dette. Til dømes dersom ein kjøper Spotify Premium, så står det stilt inn som å betale for kvar mnd automatisk. Men dette kan ein sjølvsagt slå av. Du lyte enten sjekka nettbanken din, med betalings oversikt, eller sjå om det står noke innpå kontosida di hos Norton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå