ovinn Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvis du ser på dynabel sine sider (dynabel.no) på nettbutikken der, så har de 6x9" elementer i kasse. En sånn kasse burde du forsøke å bygge, det er en grunn til at de selges med sånne kasser. Lyden blir fin selvom du ikke har en 50-liters kasse Om ADS-forsterkeren din duger, og du er fornøyd ser jeg ingen grunn til å bytte den ut med mindre du vil ha enda mer trøkk. Den gir grei effekt, ingen toppforsterker og den gir nok ikke 2800w. Det viktigste er at du er fornøyd, og ikke alle oss andre Hvilken Alpine-forsterker kjøpte du? Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Hvor i bilen skal jeg da isåfall ha 6x9-kasser hvis de ikke skal i hattehylla?? Denne ble det tilslutt. Åssen det? Må si jeg liker Pioneer og Alpine Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ja, nå tenkte jeg ikke på at du skulle bytte bil, og skulle droppe (?) 6x9'erne.. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Ja, nå tenkte jeg ikke på at du skulle bytte bil, og skulle droppe (?) 6x9'erne.. Tror jeg skal prøve å se åssen det blir uten. Siden det er så mange som anbefaler bare sub baki og et "skikkelig" frontsett med forsterker. Har forøvrig dette frontsettet Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Cossie, hva synes du forresten om Alpine-frontsettet mitt? Er det et bra komponentsett jeg har valgt ell? Endret 6. desember 2009 av Carisma_ftw Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, er helt greit det settet der, litt tungdrevet kanskje.... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hva vil det si at det er tungdrevet? Vanskelig å drive det? Ville du byttet ut spilleren min også? Kjøpte det av en kompis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå