AnimalChiko Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei, Jeg har en Nokia 3500 Classic, og har rundt 360 sanger på den. Når jeg trykker på musikkavspillingen kommer det kun opp at jeg har 2 sanger tilsammen... Og jeg får til bare og høre disse to sangene, men egntlig så har jeg jo 358 til.. Og hvis jeg trykker på "oppdat. bibl." så kommer det opp en meldig som er slik: "ingen musikkfiler funnet" Noen som har forslag til hva jeg må gjøre for å fikse dette ? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Spilleren krever kanskje eit bestemt filformat? Lenke til kommentar
AnimalChiko Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 nei, det er nok ikke det. Finnes det ikke noe slikt på mobilen som svgjør hvor musikkfilene skal sorteres på mobilen? (minnekortet eller selve mobil minnet) kansjke det er noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Mulig at filene må ligge i en mappe men navn "Music" elns, rett under rota. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå